Comencen les enquestes a Card.cat

Avui, diumenge, estrenam la secció d’enquestes amb una pregunta d’actualitat que ens afecta a tots, des de la primera casa de Sant Llorenç fins a la darrera de sa Costa que està devora la mar: les obres del tren.

La pregunta és ben senzilla: Voleu que s’acabin les obres del tren? Com que la resposta és tancada (sí o no), els lectors poden aprofitar aquest article per matisar la seva opinió d’una manera més exacte mitjançant els comentaris.

Els resultats sortiran d’aquí dues setmanes, per la qual cosa convé que no us estorbeu a votar. L’enquesta estarà visible en portada durant tot aquest temps, per la qual cosa l’accés serà molt fàcil. Esperem que us agradi aquest intent de fer de la pàgina un lloc més interactiu entre vosaltres, els lectors, i la revista.

De cara al futur, la nostra intenció és presentar-vos cada una o dues setmanes alguna enquesta (sempre sortiria en diumenge) del tema que sigui, des de polític (per exemple quan hi hagi les eleccions o quan es prengui alguna decisió política important, com ara el tren), fins a banal (gastronomia, esports…) o qualsevol altra cosa. Els resultats sortiran també sempre en cap de setmana i moltes vegades en farem un anàlisi exaustiu.  Així que ja ho sabeu… els dissabtes i diumenges cal tenir la mirada posada a Card.cat ja que es presenten més que interessants.

PD: Només es pot votar una vegada des del mateix ordinador. El nostre sistema està preparat per rebutjar un segon intent.

Voleu que acabin les obres del tren?

  • (76%, 64 Vots)
  • No (24%, 20 Vots)

Nombre de votants: 84

Loading ... Loading ...

12 comentaris a “Comencen les enquestes a Card.cat

  1. Jo sóc partidari de que s’acabin les obres del tren perquè s’ha fet bastanta feina per tal de portar el tren cap al Llevant de l’illa, i serà un mitjà de transport que permetrà una molt millor comunicació entre els diferents pobles de l’illa i Ciutat. A més, consider que després de tota la feina feta, en temps de crisi, no és temps de malgastar una inversió econòmica tan gran com s’ha feta i deixar-la fer mal bé. Pot-ser que simplement la solució tengui un marcat caire polític (canvi de partit al poder, canvi d’idees), però els polítics haurien d’esser més lógics i respectar més l’opinió del poble. No hem de deixar que es perdi tota la feina feta fins ara per tal de portar el tren a Sant Llorenç.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Puntuació: 0 (de 0 vots)
  2. La Plataforma pel Tren de Llevant està formada per un conjunt de persones que volem que s’acabin les obres del tren i no admetem més excuses venguin d’on venguin. Si hi ha un conveni signat i publicat al BOE amb un muntant de quasi 450 milions d’euros no els hem de deixar escapar. És una de les poques ocasions que els mallorquins veiem doblers que arriben de Madrid.
    És igual si governa el PSOE o el PP, aquí i allà, els doblers han d’arribar i les obres s’han d’acabar.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Puntuació: 0 (de 0 vots)
    • Angeles, respecto la teva opinió i totes les dels altres. Però dic jo, (espero que la meva opinió sigui també respectada) que si aquest tren és un absurd, no és ara que s’ha de descobrir, era abans de començar que els senyors enginyers i polítics havien d’aportar raons per no envestir una obra d’aquesta magnitud. Però a hores d’ara quan es porta ja tres quartes parts del treball realitzat i els nous trens comprats, crec que l’absurd seria no continuar i deixar sense cap utilitat tots aquests diners invertits.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Puntuació: 0 (de 0 vots)
      • Ya sabes Toni, el refrán mallorquín : ” mas vale perder que más perder”. Mejor parar ahora que seguir invirtiendo para no recuperarlo nunca, porque soñar que este tren pueda ser rentable algún dia, es eso : un sueño

        VA:F [1.9.22_1171]
        Puntuació: 0 (de 0 vots)
        • Angeles, estic amb tu, per què perdre més del que ja hem perdut? No sabem dir prou, fins aquí hem arribat?
          És hora de ser realistes i tocar amb els peus al terra.

          Si així com està la via la gent ja hi va a passejar, a sobre, si hi hagués els pins, mates, i ullastres que arrabassaren tendríem la via ideal.
          I el més important, no ens costaria res (tot i que això és un punt en contra pels polítics).

          VA:F [1.9.22_1171]
          Puntuació: 0 (de 0 vots)
  3. Be, en primer lloc, volia recorda en a Angel com un Tren dins una Proviencia de una Nacio que se ha apostat pes Tren no se on hi veu se absurt de possar un Tren. Segon: Pedro Galmes, ses millores mai son un gasto inuti; Es gastos inutils son le que sendugueren es del Sr Matas i ell mateix, i se cudrilla de la Sra Antonia Munar, però intentar posermos a se altura des resto de Espanya, tenpoc no ser molt egoistes; Que sera difisitari? Pot ser però primer se ha de veura, despres tu saps quans ni ha de difisitaris? Terser:; Te has aturat he pensa se cantidad de gent en problemes grosos per desplesar-se? Autocars? en es resto del mon hi ha ses dues coses; Es Trens i es Trenvia passen per mig de ses Capitals i tampoc hi ha tans de abciden. Ara això si ; Se ha de possar un Tren rapit i en un horari pes estudians i es obres, i llevors no passa res si es altres son més lents. Angel, permi no es de per aqui, tu, segur que ha se teva provincia hi ha Tren. ¡Ah! Ses Rutes Verdes ja se va despropia es suficient terrein per ferles, per tan si se fa es Tren, trenquils, tambe se faran falques Verdes per anar ha pasetja, ha peu o en biciquete.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Puntuació: 0 (de 0 vots)
  4. Retroenllaç: Els deu articles de Card.cat més llegits de l’any | card.cat

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada