8 pensaments a “Sabeu perquè no hi ha doblers per acabar el tren?

  1. Vols dir que aquesta notícia no és un poc demagògica? Es com si des de Catalunya diguessin que no hi ha doblers per pagar a ses farmàcies perquè són a Mallorca, hi mostressin un vídeo den Jaume Mates donat voltes per es Palma Arena. Es demagògia pura, seria millor que ens dediquéssim a cercar solucions en lloc de cercar culpables.

  2. No crec que sigui demagògia parlar d’inversions multimilionàries que no ha servit per res o que s’han hagut de tancar per manca d’usuaris. Si s’haguessin repartit un poc millor els doblers no tendríem tantes dificultats per acabar unes obres d’un “trenet”.

    • No, això no és demagògia. Demagògia és dir que els doblers del tren s’han fet servir per construir la nova terminal d’Alacant (com així dóna a entendre aquest article) o el de Castelló o el de Lleida… I així fins a l’infinit.

      Exemples d’inversions multimilionàries que no han servit per res n’hi ha molts, no importa anar molt enfora: Palma arena, palau de congressos, lleva neus a Eivissa, pots de ColaCao, fundacions ‘reials’… A lo millor si haguéssim vigilat un poc més els comptes de la nostra comunitat tampoc tindrem tants problemes per acabar el ‘trenet’.

    • Quan no tendríem dret a queixar-nos seria si els nostres doblers els invertissim aquí i després pactàssim amb l’Estat un fons d’ajut a les comunitats autònomes amb més dificultats, tal com ho fan el País Basc o Navarra.

      • Queixar ens podem queixar, només faltaria després del dèficit històric que l’estat té amb la nostra comunitat… El que passa es que ens em de queixar amb propietat.

        No crec que puguis afirmar de manera fefaent, corregim si m’equivoco, que els 300 milions del tren s’han invertit a l’aeroport d’Alacant. Entenc que l’utilitzes com a recurs retòric per donar a entendre que ‘Espanya’ ens torna a robar els doblers. Està bé, però no deixa de ser un poc demagògic.

        • ÉS clar que no puc afirmar que els 300 milions del tren s’hagin invertit en l’aeroport d’Alacant, ni en el de Castelló, ni amb l’Ave Madrid Albacete. El que puc constatar és que no han arribat els doblers per poder acabar les obres d’una infraestructura centenars de vegades més petita que totes les que he esmentat. SI Foment ha invertit més de 7.500 milions d’euros en infraestructures ferroviàries, no és ben just que arribin 300 euros a les Balears?

  3. Pocs em pareixen 300 milions. Reivindicar-los està molt bé i és el que hem de fer. Ara bé, les formes d’aquest article no pareixen les més correctes per aconseguir-ho, a part de ser un anàlisi molt simplista de la situació econòmica que ha provocat que els NOSTRES doblers no arribin.

    • Pot ser que la forma no fos la més adient, però seguesc pensant que el fons està clar: Si els doblers no s’anassin i retornassin (només en una minúscula part), aquesta infraestructura estaria acabada.

Respon a Ciceró 2.0 Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.