Comunicat del PSM de Sant Llorenç

L’agrupació del PSM de Sant Llorenç, acordà el passat 13 de juliol la incorporació de la regidora Dolors Sánchez a l’equip de govern de l’Ajuntament de Sant Llorenç. La regidora assumeix les delegacions corresponents de les àrees de formació i ocupació que suposaran la gestió de les matèries de formació no reglada, centre d’adults, titulacions professionals, foment i qualitat de l’ocupació, SOIB, gestió de qualitat, prevenció de riscos laborals i participació ciutadana amb les dotacions materials i de personal corresponents.

El ple de dia 31 de juliol aprovà la dedicació i el sou de la regidora. La dedicació serà el 70% de la jornada i la quantitat a percebre de 1.320,86 euros nets (amb aplicació del descompte del 7,2% aprovat al mateix ple).

També formarà part del consell d’administració de l’empresa Bellver SA i per aquest concepte percebrà, com a màxim, una dieta mensual de 277,65 euros nets.

L’horari de la regidora serà  de 9 a14 hores, de dilluns a divendres, més les hores destinades a cites concertades i a actes de representació i la podreu trobar a l’Ajuntament, al local de Noves Tecnologies o al Centre d’Adults (ca ses Monges). Si voleu contactar amb ella ho podeu fer al telèfon 971 83 83 93 o al correu electrònic dsanchez@santllorenc.es

16 pensaments a “Comunicat del PSM de Sant Llorenç

1. i tothom tant content ja hem tenim un altre que colaborara amb la mala gestio de s’ajuntament en lloc de intentar aconseguir formar un partit que governir per els seus merits a les eleccions val mes ajuntarse amb en Mateu i aixi nomes hes dedicara a cobrar i no fer res de res com tots els altres componets del equip de govern
    Enhorabona al PSM perque are podra fer molta feina pel poble i renunciant a la paga per aixi podre ajudar a les arcas del poble ENDAVANT!!!!!!!

• FERRERET: si tu opines en tots es teus articles publicats que el PP heu fa tot malament. Cuant calcu diu calque cosa del equip de govern que trob que esta malament tambe heu dec podre dir no es vere?.
        I per darrer pic no tens d’altre motiu per ataca a la regidora del PP mes de que si sen va anar antes d’hora,,canvia ja un poquet que cansa sempre lo mateix

2. Independentment que sigui d’un partit o un altre, jo em deman i totes aquestes funcions que pareixen un futimé, realment no comporten tanta feina si, a més tenim en compte, que hi ha un equip tècnic darrera (funcionaris) per acometre-les. No parlam d’ajustar pressuposts? Calia incorporar un nou regidor a l’equip de govern? Tanta falta feia? Ja veia jo la resta de regidors molt estrassats,i ara, vist que tindran més temps segur que sorgiran idees innovadores i beneficioses pel poble. Ànims!!!

3. SERAFI:
    Si se hagues de respetar la desicio del poble te agradi o no el PP governeria ,pero com te dit a aquest poblet que as vengut a viure ses coses son aixi .Si el equip de govern heu fes be jo siria la primera que els felicitaria .Pero segons la meva i la de molta mes gent ses coses no se fan be, i tenim tot el dret a cricticar.
    Si desde l’oposicio no basta s’ha d’intentar ferl’ho desde l’equip del govern, com supos que intentera ferl’ho la regidora del PSM que a entrat a formar part dell.
    I un altre cosa t`has aturat mai a pensar si el teu partit per si totsol podria governa a nel poble de Sant Llorenç ( no mir ni a Palma ni Manacor ni d’altre poble dic a Sant Llorenç)perque jo crec que no…
    Tant es PSM com,PSOE,o el millor de tots AGIN realment veus calcu de aquest regidors capaços de esser batles o gent que se conforma amb esser meras comparses dins s’ajuntament?

4. Anem per punts:
    1- No sé en que et bases per dir que no es respecta la decisió del poble. El que hagi estat el partit més votat no li dona el dret a governar si no aconsegueix els suficients suports. Repetiré el que he dit abans: Això li passa al PP per fer aquests plantejaments tan radicals. O treu majoria absoluta o oposició.
    2- Ningú ha negat mai a card.cat el dret de la gent de qualsevol color polític a queixar-se i a críticar (semre des del respecte). Si no fos així jo no hi col·laboraria. A més, ja sabeu que qui vulgui pot enviar articles, fotos amb queixes… a la revista i les publicarem.
    3- Jo no soc del PSM, ni del PSOE. Ho dic pel que dius del meu partit. Així i tot tenc bones amistats a tots els partits polítics, incloent el teu també.
    4- I tant que ens son capaços, perquè no? Potser els d’AGIN ho farien més bé que els del PP i el PSOE, ja que ells no depenen de Madrid per prendre segons quines decisions, com és el fet del tema de la llengua o dels hospitals en que han de seguir els “consells” dels seus respectius caps estatals si no volen que els facin fora del partit com a passat no fa gaire a Manacor.
    Per altra banda no crec que els polítics del PP de les illes, siguin un exemple a seguir. Dels quatre president que hi ha hagut del PP a les illes, a en Biel Canyelles el declararen culpable per suborn (tot i que es va salvar de la presó perquè ja havia prescrit), a en Jaime Matas ja li han caigut 6 anys de presó i den Bauçà només en podem dir que les seves mesures estrella han estat anar en contra del nostre idioma (el català) i tancar hospitals.
    Un cas a part va ser en Cristòfol Soler, que va gosar defensar la nostra cultura. Naturalment no va durar ni un any, ja que el seu propi partit el va fotre fora qer posar-hi en Jaime Matas.

5. Si no governa es perque sempre es un partit contra tots els altres perque no provau de ferne domes un de partit per exemple….
    I que no siguis del PSM no so creu ni tu ja que al comperar AGIN amb el PP i el PSOE no tas oblidat d’un altre partit,?.
    Iels gobernants que has anomenat estic d’acord amb tu pero tambe justament te n’has oblidat d’una que tambe a estat molt bona ( comença amb M i acaba amb R ) no te puc donar mes pistes pero crec que ja saps qui es….
    I REPETEIX QUE A MI NOMES ME IMPORTA LO QUE PASA A NES MEU POBLE !
    I maldement que te sabigue greu seguire criticant mentres heu fasin malament
    I repecta a lo que has dit de que el regidor de AGIN pugui ser batle te dire que a ses reunions posteriors a les eleccions se li va oferir es carrec de batle i va di que NO
    “lo que demostra allo que vaig comentar a l’altre article que se conformen amb esser meres comparses “..
    Una pregunta: que trobes tu de l’entrada del PSM a l’equip de govern? era necesari?
    no bastaven ja els regidors?
    I tambe te dire que amb no totes pero que amb algunes coses tampoc estic d’acord .pero tambe podras reconeixer que fins are tant uns com els altres havie fet un despilfarro.
    Per acabar m’agradaria que mos centrasim amb lo que succeiexs dins el nostro poble!!!….GRASIS ( ah perdona!!! i no me feras creure que tot el que fa l’equip a tu te pareix que estigui be )

• Vols dir que el PP li va oferir la batlia a la gent de AGIN? Ho pots demostrar?.
      Jo no soc del PSM ni del PSOE ni de AGIN ni de CxI.
      Jo xerraré del que passa al poble i de tot el que d’una manera o altra afecti a la meva cultura, just faltaria que ara no pogués xerrar del que jo vulgui.
      Del que dius de tudar els doblers, home no sé que dir-te, segurament hi ha coses que a mi no m’agraden i d’altres les troben imprescindibles, mai plou a gust de tothom.
      Per cert ara que ho dius en una cosa vaig donar la meva opinió a favor d’una cosa que deia na Catalina Ferrer, que era el tema dels aparcaments, no m’agrada que s’aparqui damunt les places de forma permanent.
      Supòs que fas referència a na Munar, jo xerrava de presidents del PP de les illes ja que tu posaves el PP com exemple de polítics seriosos (m’estranya que tu xerris de coses que no són de Sant Llorenç), aquesta també va fotre la ma a la caixa i per això també ha estat declarada culpable, com esper que facin amb tots els que fan servir la política per al seu profit.

• Granota: Hi ha una cosa que no acab d’entendre. Qui li va oferir la batlia a en Joan Santandreu? Si va ser el PP no m’estranya que digués que no perquè els números no me quadren (PP 5 + AGIN 1 = 6).

• Que te que veure aixo que dius Tomas ( deixa fer el PP ja, que canses) lo unic que he dit es lo que se,i no crec que GISCA li oferis tampoc ser batle,o si?
        Lo que demostra que lo unic que volen aquets politics te agradi o no es cobrar i no pintar res …
        I deman disculpes a nen Serafi si le ofes ,pero es que cansa un poc que nomes xerreu malament del PP,si arribas a governar no se que pasaria .
        Com que has dit que lo de la regidora Catalina Ferrer estas d’acord ,jo tambe cuant l’equip de govern fasi algo que me agradi tambe heu dire,val?

• Per cert, en Tomàs pot xerrar del que li doni la gana igual que tu i que jo i que qualsevol que ho vulgui fer. A card.cat tothom pot dir el que vulgui sempre que sigui sense insultar.

• Me sap greu que t’enfadis, Granota. Tu a un comentari vares dir que a en Joan Paler li havien oferit ser el batle. Només li podien oferir la vara els equips més votats: GISCA i PP. El GISCA no crec que li oferís i la meva pregunta era si el PP li havia oferit i si tenia possibilitat de complir l’oferiment perquè els números no me quadraven, res més.

6. Estens de se Republica, unes des periodistes millor que ha tengut sa Nacio, va publicar una frase re ferent en es votans de dretes i en es aficinatas en el Real Madrid, molt acertada, si no le sebeu, es des PP les conve le serquin, i axì segurement se ne doneran, ells perquè estan dins politique.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *