Optimització de la documentació administrativa de l’ajuntament

L’Ajuntament de Sant Llorenç encarrega a ZERTIFIKA la digitalització i custòdia de la seva documentació administrativa.

El servei de ZERTIFIKA permetrà al Consistori optimitzar el seu espai físic i alleugerir els procediments administratius.

L’Ajuntament de Sant Llorenç digitalitzarà uns 350.000 documents al llarg dels pròxims mesos. ZERTIFIKA, l’empresa que prestarà aquest servei, també custodiarà en les seves instal•lacions la documentació municipal en paper.

Aquest servei incidirà en importants estalvis de costos i temps per al consistori llorencí, ja que s’anirà eliminant progressivament el paper i es podrà destinar l’espai d’arxiu a usos relacionats amb altres funcions municipals.

Tota la documentació estarà disponible per a les persones que treballen a l’Ajuntament, mitjançant un servei web de consulta, el qual, a més, permetrà consultes més ràpides i hi donarà una major agilitat als tràmits administratius.

El servei de ZERTIFIKA inclou la retirada i transport de tota la documentació, la seva digitalització, etiquetatge i referenciació, i custòdia.

D’altra banda, amb la contractació d’aquests serveis, l’Ajuntament de Sant Llorenç està col•laborant amb la integració de persones amb discapacitat. ZERTIFIKA és el major Centre Especial d’Ocupació que realitza treballs tècnics a Balears, en el qual hi treballen més de 80 persones.

Un comentari a “Optimització de la documentació administrativa de l’ajuntament

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada