Queixes a la pàgina web de l’Ajuntament

Si ho recordau, el passat 7 d’agost en Guillem Pont  a través d’un article ens informava que no es podien enviar queixes a través de la pàgina web l’Ajuntament perquè està “a la llista d’espera d’una empresa externa que ens ha de reconfigurar el sistema operatiu per fer-lo compatible web-programa incidències”. Dos mesos després sembla que la cosa continua igual i un ciutadà encara no pot enviar les seves queixes.

No seré jo qui digui que darrere tot això hi ha interessos ocults dels nostres dirigents, ja que en Pep Gall, responsable d’informàtica, al mateix article instava la gent a enviar les seves queixes al correu ajuntament@santllorenc.es (la qual cosa demostra les seves bones intencions). Però sí demanaria als nostres polítics que estirin de les orelles aquesta empresa externa que tan lentament executa les feines. Si, en lloc de l’Ajuntament, fos un negoci privat o un particular no haguessin complit ja els seus compromisos? Jo crec que sí, ja que sinó serien acomiadats o, almanco, amenaçats d’acudir a la competència. Per això cal que l’Ajuntament en aquests casos es posi les piles, perquè sinó l’empresa, una vegada firmat el contracte, sovint se’n renta les mans perquè ningú li exigeix res.

2 pensaments a “Queixes a la pàgina web de l’Ajuntament

  1. Vaig realitzar una consulta a l’Ajuntament via internet fa uns mesos … i mai vaig rebre resposta. Aprofito per comentar que la web de l’Aj. de St. Llorenç és molt justeta. Avui el portal web de qualsevol ajuntament és el primer contacte per a moltes persones amb el municipi. És la seva carta de presentació i per aquesta raó em sorprenen unes quantes coses de la web:

    – Falta un apartat de pregunta al batlle o concretament a regidors. Mostra d’exemple:
    http://www.santfeliu.cat/common/doc/document.faces?xmid=19348

    – Tota la web és només en mallorquí. St. Llorenç és un municipi turístic, per tan no seria convenient també en castellà, anglès, i alemany?

    – En l’apartat d’altres enllaços hi manquen moltes direccions web del govern de les Illes que serien molts útils als llorencins.

    – Etc.

    No voldria allargar-me massa. Només cal comparar la web llorencina amb la de l’ajuntament de Son Servera i salten a la vista les diferencies.

  2. Sembla que dos mesos és temps més que suficient per poder arreglar l’anomalia. Estic d’acord amb en Josep Lliteras que l’Ajuntament ha de potenciar la participació dels ciutadans i una eina, tal volta la primera, ha de ser tenir accés a la informació, a les queixes, als suggeriments a través de la pàgina web i també, a través del telèfon, pensem que hi ha persones que no dominen les noves tecnologies. No estaria gens malament que les diferents regidories ajuntassin esforços i idees per fer-ho possible.

Respon a Josep Lliteras Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.