Què en trobau?

Les roques que barren el pas a les vies, prop de Son Sureda, no són el principal impediment per a què el tren torni passar per Sant Llorenç, sinó l’acord del Govern del Partit Popular de renunciar a acabar les obres començades fa anys.

Contestant l’enunciat de la secció, jo trob que si un ciutadà d’Extremadura, Galícia o qualsevol altra comunitat autònoma de la península considera que té dret a tenir l’AVE, nosaltres també en tenim a un simple tren de via estreta.

I vosaltres què en trobau?

 

4 pensaments a “Què en trobau?

  1. Personalment trob que tenim dret a tenir un tren com qualsevol habitant de l’estat espanyol. Però fa temps que Mallorca és una comunitat de segona dins de l’estat espanyol… i cap dels governs del PSOE i el PP han estat capaços d’arreglar-ho en tots aquests anys. És ben hora que creixi el nacionalisme… raons no ens en falten.
    Però jo no només demanaria un simple “tren de via estreta”, com tu dius Pep, sinó que per equiparar-nos a la resta d’espanyols (que tenen un senyor AVE) hauríem de tenir un tren així com toca que no tardàs dues hores per arribar d’Artà a Palma com estava previst. Perquè si no seria fer una mangarrufa que tampoc serviria de res (poca gent anairia en tren fins a Palma si tardes la meitat menys amb cotxe). Si hem de fer una aposta pel transport públic l’hem de fer bé, si no serà deficitari i l’haurem de tornar llevar com fa 40 anys.

  2. Es una de les múltiples vergonyes que, darrerament ens toca viure. En el cas del tren, al meu entendre hi juguen dos factors. D’una banda la dissortada -per malintencionada.- i calculada decisió política del Govern actual. I l’altra la ineficiència del Govern anterior per no deixar el tema tancat.
    Una vergonya!

    • D’acord amb tu Guillem. Els que hi ara (el Partido Popular), ja ho sabíem de quin peu calçaven i no en podem esperar res en aquest sentit. El que és realment vergonyós és que durant els quatre anys del pacte no s’aconseguís fer una distància tan ridícula de tren com la que separa Manacor d’Artà.
      I no em val l’excusa de que no hi ha doblers ja que mentre aquí no ens movíem, la ministra de foment inaugurava la línia Madrid-Malaga (pel simple fet que la ministra de foment hi vivia), o la de Ourense-A Coruña, que si bé és lògic que hi hagi una línia de tren, en cap cas és necessària una línia d’AVE.
      A més el tren va estar aturat més d’un any devers Sineu pel simple fet que havia caigut un tros de mur… a Madrid amb el desgraciat atemptat de les bombes l’endemà el tren ja tornava a funcionar.

  3. Estic molt de acord, Guiem; Mai vaig pore entendre se posada de se primera pedra per es Sr Antic a se estacio de Àrta, tengent fet fins a Manacor, perque no seguiren de Manacor cap a San Llorens? Que trevesa Manacor era un problema? Si, però era es maiteix problema es primer dia com es darrer. Aqui es un des fallos grossos, a part de molts de altres, com haver estat incapasos de cobra de Madrid tot, no lo promes,només lo firmat, se altra; Sabien que tenien fecha de caducidad; Perquè no calculen millor i ho deixen acabat abans de narcen? Ah¡

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.