Què en trobau?

Aquest és l’aspecte que presenta l’estació de Son Carrió a l’itinerari de la via verda: un tren cremat, uns comptadors d’electricitat sense cap protecció, humitats, els panells informatius acaramullats a un racó, … Tot això pagat amb els nostres doblers (en total 4,2 milions d’euros). Què en trobau?

tren8tren4tren10tren6tren3tren9tren5tren2tren7

6 comentaris a “Què en trobau?

  1. Llevat dels despefectes que mostrau, trob que sa via verde es lo millor que s’ha fet fa molts d’anys, i que el menys ho disfrutam tots

    VA:F [1.9.22_1171]
    Puntuació: +1 (de 1 vot)
  2. Que és ben necessari que es torni a posar en marxa el tren fins Artà. Només així les instal·lacions tornaran a estar en bones condicions. A més, el fet de que passi el tren no és per res incompatible amb la via verda.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Puntuació: 0 (de 0 vots)
  3. Que això només pot pasar a Mallorca. Alla on havia de pasar el tren l’han eliminat per sempre i han fet una camada. Com si no n’ni hagués per poder arribar de Manacor a Artà per fer vies verdes i rutes per bibcicletes, arreglant marges que cauen i tot això.I fins i tot amb l’amplada de 8 metres de la via que es propietari Ferrocarrils s’haguessin pogut fer els dos usos. Les fotografíes que mostra en Tomàs només és la mostra d’una mentida més. Han governat per anar en contra dels qui pensen diferent, estava previst fer el tren ben necessari ( A Son Carrió a 4 km de la zona més rica de Mallorca no hi ha un sol servei de transport públic) i han fet sa camada den company. A Espanya però quilometres d’Ave. que el seu manteniemnt val 180.000€ anuals el km. Aquí com que no interessa la via verda manteniment 0. I podría haver estar molt agradable combinar els dos usos

    VA:F [1.9.22_1171]
    Puntuació: +3 (de 5 vots)

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada