Comunicat de Prensa El Pi – Operació Pokemon

El Pi Proposta per les Illes demana coherència política al PSOE i Més, companys de govern de GISC, després de la imputació del Batle

El Pi de Sant Llorenç des Cardassar insta als companys de Govern de Mateu Puigrós a definir-se sobre les recents imputacions derivades de “l´operació Pokémon” i el recent escorcoll de l’Ajuntament i la casa particular del regidor de Medi Ambient, Mateu Frau.
La junta local de El Pi vol fer una cridada a la responsabilitat política dels grups municipals PSOE i Més, els quals van signar un pacte de govern amb la llista més votada a les darreres eleccions (GISC), ja que considera “un acte de irresponsabilitat i incoherència el fet de no haver fet cap tipus de declaració després de la imputació del batle Mateu Puigrós , el regidor de Medi Ambient.
El Pi considera que “la línia política d’ambdós partits no els hi permet, segons les seves pròpies manifestacions públiques, pactar amb ningun partit amb algun dels seus membres imputats”, per la qual cosa els insta públicament a realitzar un acte de responsabilitat política i a manifestar-se sobre el suposat cas de corrupció que recentment ha esquitxat l’actualitat política llorencina, així com el fet de qüestionar-se la seva continuïtat amb el pacte d’ esquerres.
“L’ operació Pokémon”, investiga una suposada trama de suborns d’ empreses a polítics per a obtenir concessions de serveis públics. El cas ja supera el centenar d’ implicats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *