Nova Seu Electrònica de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar

Des de l’Ajuntament us volem informar que seguim treballant dia a dia per tal de que els ciutadans puguin accedir als serveis i documentació de la nostra Administració de manera electrònica a qualsevol hora i els 365 dies de l’any. Així, veiem que la web que s’ha publicat a l’article “Web de l’Ajuntament desactualitzada” del 23 de setembre, es correspon a l’antiga seu electrònica de l’Ajuntament, que des de fa un any no és l’oficial, i que per raons del segellat de temps dels documents dels dels contractes publicats al perfil del contractant anterior, a hores d’ara encara no podem eliminar.

Pel que fa a la informació dels plens, hem de manifestar que l’acta del ple no es pot publicar fins que aquest no ha estat aprovat, i aquesta acció a du a terme al següent ple. La freqüència dels plens ordinaris està establerta cada dos mesos, per això fins passat aquest termini no es pot publicar l’acta.

A més, aprofitam per recordar que tota la informació electrònica actualitzada de l’Ajuntament la podeu consultar a la nova seu electrònica, https://seue.santllorenc.es, incloent les actes de Ple, ordenances, pressupostos, així com també els serveis als quals els ciutadans tenen accés tals com:

  1. Tràmits online com la presentació d’una sol·licitud al registre general d’entrada, emissió d’un certificat per a viatjar, etc.
  2. Carpeta del ciutadà, on cada persona interessada pot consultar tota la seva informació de que es disposa al nostre Ajuntament, tals com les sol·licituds presentades al registre general d’entrada, expedients oberts i tancats o finalitzats, objectes tributaris de l’interessat, dades del padró municipal d’habitants, etc.
  3. Bústia del ciutadà, on cada ciutadà rep les notificacions electròniques emeses per l’Ajuntament de manera personal.
  4. Tràmits del ciutadà, on es poden consultar el catàleg de tràmit que fins a la data l’Ajuntament a posat a disposició de manera electrònica.
  5. Tauler d’edictes, on es publiquen tots els edictes tan de l’Ajuntament com d’altres administracions.
  6. Perfil del contractant, on es poden trobar totes les licitacions que ha publicat l’Ajuntament des de l’1 de gener de 2018 (les anteriors a l’1 de gener de 2018 es troben a la seu electrònica anterior, www.santllorenç.es).
  7. Processos selectius de personal, on hi ha publicades totes les ofertes públiques de treball a l’Ajuntament.
  8. Verificador de documents electrònics, mitjançant el qual es pot comprovar la validesa de qualsevol document emès per l’Ajuntament a dia d’avui.

Finalment, a banda de tots aquests serveis, a la nova seu electrònica també s’hi troben accessos directes a altres serveis que actualment ofereix l’Ajuntament, tals com:

  1. Sistema de reserves online de les instal·lacions esportives del municipi.
  2. Sistema d’incidències, mitjançant el qual qualsevol ciutadà pot notificar a l’Ajuntament qualsevol tipus d’incidència i seguir-ne la seva tramitació/solució online i mitjançant l’app de l’Ajuntament.
  3. Portal de transparència, en el qual s’hi pot trobar tota la informació institucional, acció de govern, economia i pressupostos, contractes, convenis, subvencions, etc.

La nova Seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar

 

 

 

Des del Departament de Noves Tecnologies continuarem treballant per tal d’oferir en breu nous serveis electrònics que facin més accessible l’Ajuntament als ciutadans, eliminant horaris i desplaçaments innecessaris. Estam oberts a qualsevol aportació/suggeriment que suposi la millora o optimització dels serveis actuals o futurs per tal d’aconseguir, entre tots, una millor administració

Antonia Bauzà Lliteras

Regidora d’Esports i Noves Tecnologies

Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada