Des de l’Ajuntament volem informar de les vies i actuacions necessàries per a realitzar les diferents gestions amb tràfic que estiguin relacionades amb els efectes de la torrentada del 9 d’octubre. I és que la Prefectura Provincial de Trànsit ha posat a disposició de l’Ajuntament diferents eines per agilitzar aquestes gestions:
– Autorització temporal del permís de conduir gratuït: l’afectat que hagi perdut el seu permís i vulgui una autorització temporal haurà de fer-ho saber a l’ajuntament, que es posarà en contacte amb tràfic indicant nom i DNI de la persona. Trànsit us ho farà arribar posteriorment.
–Baixa temporal del vehicle: l’afectat s’ha de posar en contacte directament amb tràfic mitjançant el correu electrònic jptib@dgt.es
– Duplicat del permís de conduir: l’afectat s’ha de posar en contacte directament amb tràfic mitjançant el correu electrònic jptib@dgt.es. És important destacar però, que en aquest cas, primer s’ha d’haver sol·licitat l’autorització temporal a través de l’ajuntament.
– Duplicat del permís de circulació: l’afectat s’ha de posar en contacte directament amb tràfic mitjançant el correu electrònic jptib@dgt.es
– Baixa definitiva de vehicles desapareguts o que es troben dins la mar: l’afectat s’ha de posar directament en contacte amb tràfic mitjançant el correu electrònic jptib@dgt.es
En tots els casos, la data límit per a realitzar aquestes gestions finalitzarà el pròxim 15 de desembre.