Gestions amb trànsit

Des de l’Ajuntament volem informar de les vies i actuacions necessàries per a realitzar les diferents gestions amb tràfic que estiguin relacionades amb els efectes de la torrentada del 9 d’octubre. I és que la Prefectura Provincial de Trànsit ha posat a disposició de l’Ajuntament diferents eines per agilitzar aquestes gestions:

Autorització temporal del permís de conduir gratuït: l’afectat que hagi perdut el seu permís i vulgui una autorització temporal haurà de fer-ho saber a  l’ajuntament, que es posarà en contacte amb tràfic indicant nom i DNI de la persona. Trànsit us ho farà arribar posteriorment.

Baixa temporal del vehicle: l’afectat s’ha de posar en contacte directament amb tràfic mitjançant el correu electrònic jptib@dgt.es

Duplicat del permís de conduir: l’afectat s’ha de posar en contacte  directament amb tràfic mitjançant el correu electrònic jptib@dgt.es. És important destacar però, que en aquest cas, primer s’ha d’haver sol·licitat l’autorització temporal a través de l’ajuntament.

Duplicat del permís de circulació: l’afectat s’ha de posar en contacte directament amb tràfic mitjançant el correu electrònic jptib@dgt.es

Baixa definitiva de vehicles desapareguts o que es troben dins la mar: l’afectat s’ha de posar directament en contacte amb tràfic mitjançant el correu electrònic jptib@dgt.es

En tots els casos, la data límit per a realitzar aquestes gestions finalitzarà el pròxim 15 de desembre.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada