Publicitat: manipulació emocional i sexisme

Entretenir-se mirant anuncis televisius, des de certa distància, resulta ben interessant puix aporta informacions fefaents sobre els valors de la nostra societat.

La premsa adesiara informa sobre campanyes de diversos col·lectius contra les ludopaties, també sobre mintus de silenci després d’un excés de violència de gènere, i altres expressions socials de justícia o solidaritat.

Però ves per on!, arriba Nadal o qualsevol altre moment singular i tot es tapa amb la manta dels beneficis de les grans empreses, de la llibertat i dels presumptes llocs de feina que aquestes ofereixen. Llavors es destapa la veda (certament no n’hi ha hagut mai) i tot és permès.

Treballat amb enginy i alt pressupost econòmic, es mostren des de la manipulació emocional (heu vist l’anunci de Loterias o de Toys r us? i els de perfums?) a les expressions de masclisme que després tots diem que volem superar.

Es el que hi ha!. Ben aja que, si mes no, en siguem conscients.

Imatge de Google/anunci sexista

2 comentaris a “Publicitat: manipulació emocional i sexisme

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada