El Consorci de Turisme (Visitcalamillor) ha firmat el primer conveni de col·laboració d’aquest any a Fitur

El Consorci de Turisme (Visitcalamillor) ja ha firmat el primer conveni de col·laboració d’aquest any a Fitur. El regidor de Turisme de Sant Llorenç, Nicolau Bordal, va assistir a la Fira acompanyat del batle Mateu Puigrós, i altres representants de la marca East-Mallorca.


A continuació oferim el comunicat enviat per l’Ajuntament de Manacor, també present a la Fira.

Manacor i la marca East Mallorca han estat presents a la darrera edició de la segona fira internacional de turisme més important del món.

La regidora de Turisme, Maria Antonia Truyols, ha assistit a FITUR 2020 amb l’objectiu clar de consolidar la marca East Mallorca, que és l’aposta turística conjunta dels municipis de Llevant: Manacor, Capdepera, Son Servera, Sant Llorenç i Artà.

Aquesta marca és clau per a la promoció turística del municipi donat que compren el 25% del total de les places hoteleres de Mallorca. Així, i per tal que esdevingui marca de referència, és necessari generar més presència a les fires i executar projectes propis, com per exemple la gran ruta senderista GR East Mallorca.

Segons Truyols “és central per al nostre model turístic consolidar la marca East Mallorca”. A més, “actuam amb la idea d’acabar tenint un estand propi que ofereixi un producte diferenciat del de la marca general “Mallorca””, ha afegit.

FITUR, que s’ha dut a terme entre els dies 22 i 26 de gener a Madrid, és la fira internacional del turisme que es celebra anualment a IFEMA – Institución Ferial de Madrid –, la segona més important del món en aquest sector. Durant cinc dies, la fira acull pavellons dedicats a cadascuna de les destinacions turístiques representants, englobades per països les quals desenvolupen una mostra de les atraccions més destacades de les seves respectives destinacions. L’esdeveniment serveix com a plataforma de comunicació clau per promoure el turisme, sobretot donat els més de deu mil expositors de més de cent seixanta països i els més de dos-cents mil visitants que la fira sol agrupar. Així, FITUR representa un fòrum únic per a la promoció, el coneixement de noves tendències i crear xarxa de contactes.

Els ulls estan ara posats a la fira de turisme ITB – Internationale Tourismus-Börse Berlin –, que es durà a terme entre els dies 4 i 8 de març a Berlín.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada