El ball de la Nit Llatina celebrat el passat dissabte dia 19 de juliol, dins el marc de les Festes de Sa Coma 2025 va ser un èxit, petits, joves, i majors es marcaren un bons balls, i la rotonda de l’Avinguda de les Palmeres vibra amb ritme, energia i sabor en la segona edició d’aquesta festa.
Amb Luis Elizondo en directe, el cor llatí s’encén, mentre la Acadèmia Ball Jaume Salas desplega força i estil amb tallers de batxata i espectacles de Lady style, hip-hop, salsa/batxata i pole dance.
L’equip de Dancecor Academia va fer moure el cos , els nombrosos assistents amb una masterclass explosiva de zumba.
I per si això fos poc… la gastronomia llatina acompanya amb sabors autèntics i el seu irresistible aroma a festa a Sa Coma.
Fotos: Cecilia Genovard