Multitudinària assistència la III Nit de Fira i de l’art al carrer a les Festes de Coma 2025

El dimecres 23 de juliol a partir de les 19.00h. es va celebrar el tradicional Mercat de Sa Coma i la III Fira de l’Art al carrer. Un any més la Banda de Música de Sant Llorenç des Cardassar amb el seu director, Miquel Àngel Llull al front de la banda, va dirigir bombo en mà. Els músics molt animats tocaren súper bé els millors pasdobles del repertori de la banda, els nombrosos turistes i a la nostra gent gaudiren de la desfilada de Festes.
La banda va fer la sortida des de l’entrada al mercat, acompanyats de la Delegada de Sa Coma, Emilià Díaz Asensio i el regidor Miquel Domínguez. Durant la desfilada s’aaturaren el centre de la plaça del Mercat, tocaren tres pasdobles que animaren als turistes visitants, i gent de Sa Coma. En el centre del mercat s’aturaren i tocaren un parell de pasdobles rebent una gran ovació del públic present.Seguidament la banda continua desfilant i tocant fins arribar a l’Avinguda de les Palmeres, final de la desfilada, on interpretaren sis pasdobles més, entre ells Paquito Xocolatero.
La III Fira de l’Art a l’Avinguda de les Palmeras, enguany va comptar amb 27 expositors superant en molt el nombre de les dues primeres Nit de l’Art. Aquesta edició es pogueren veure quadros de diferents estil i també altres articles artesans.
La Rivier Músic Band, va posar l’ambient musical a la Fira i molts es van animar a ballar. A més va actuar el DJ Nomad Stage. Enguany, ha estat la millor Fira de l’Art superant en molt les dues anteriors en el nombre d’expositors de pintura i altres articles que completaren la mostra d’aquesta III Fira de l’Art 2025.




Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.