Presentat a S’Agrícola de Manacor el llibre de la pintora “Ana Mascaró Vives artista internacional”

A la sala d’actes de S’Agrícola a les 19 h del dia 29 de novembre de 2025 amb els acords de la guitarra de Joan Carles Vaquer i després d’interpretar magistralment un tema dels sempiterns Beatles, va començar la presentació del llibre ANA MASCARÓ VIVES, “ ARTISTA INTERNACIONAL”, autobiografia de la mateixa artista.
Manel Santana Morro va presentar el llibre i juntament amb l’autora iniciaren un atractiu diàleg comentant aspectes de l’autobiografia d’Ana Mascaró, que en tot moment encisaren el nombrós públic que omplia de gom a gom la sala d’actes.
Si bé Ana Mascaró, consagrada artista internacional, ens fa partícips de la seva gran i reconeguda obra pictòrica, també amb el seu llibre ens dóna a conèixer aspectes de la seva vida, fins a aquests moments desconeguts: la seva infantesa, els seus inicis en la pintura, opinions, sentiments i reflexions, les seves exposicions i experiències arreu del món i la part de poeta que encara ens fa comprendre més la màgia que envolta aquesta artista manacorina.
Finalment i amb un altre tema dels Beatles per part del guitarrista que l’acompanyava, es va concloure l’acte i l’autora va dedicar els llibres a les nombroses persones que l’havien adquirit.
La més cordial felicitació a la bona amiga Ana Mascaró pel nou llibre presentat i pels èxits internacionals que seguix aconseguit amb les seves originals obres.

Els comentaris estan tancats.