L’Escola de Música de Capdepera ha viscut aquests dies una intensa activitat amb dues iniciatives que han omplert les aules: una vetleria amb els grups de Juguem amb la música i una exitosa Setmana de Disfresses. L’horabaixa de vetleria va reunir alumnat, famílies i professorat en un ambient festiu i participatiu. Els més petits varen ser els grans protagonistes amb jocs musicals, cançons i dinàmiques compartides que reforcen el valor pedagògic de la música com a eina de cohesió.
La jornada va comptar també amb la participació de “ses Maries”, que amb l’art de la llata varen oferir una mostra del patrimoni artesanal local, establint un pont entre tradició i educació artística. L’escola vol agrair especialment la implicació de tots els sonadors, cantaires i famílies que hi varen prendre part i contribuïren a fer de la vetleria una experiència especialment significativa.
Paral·lelament, la Setmana de Disfresses ha aportat un component lúdic i creatiu a la vida acadèmica del centre. Les classes —especialment les de llenguatge musical— es varen omplir de personatges, colors i imaginació, generant un clima motivador que reforça el vincle entre expressió artística i aprenentatge. La iniciativa, que ha tingut una gran participació, culminà amb el reconeixement a la millor disfressa, premiada amb un val de descompte en productes a Casa Martí.







