
Ahir, dia 16 de gener a les 18:00h a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Llorenç es va celebrar l’acte d’entrega d’actes als Consellers i Conselleres del Consell Municipal d’infants i adolescents.
Aquest òrgan està format per diferents infants i adolescents dels diferents nuclis de població de Sant Llorenç des Cardassar i té per objectiu integrar la seva mirada dins les polítiques municipals.
A l’acte, al qual van assistir els membres del Consell acompanyats de familiars i amics, els Consellers i Conselleres van fer arribar una sèrie de peticions al Batle i a l’Equip de Govern el qual es va comprometre a estudiar la viabilitat de cada una d’elles i a retre comptes davant el Consell el proper mes de juny.
Des d’aquí la nostra enhorabona a tots els Consellers i Conselleres.
