El BOIB de dia 30 de novembre publicà els canvis que s’han produït a les regidories de l’Ajuntament per la dimissió d’Alícia Duran Riera i la seva substitució per per la regidora Emilia Díaz Asensio Muñoz, la qual va prendre possessió a la sessió plenària del dia 21 de novembre de 2019.
“RESOLC
Primer. Delegar a favor de la regidora Antònia Bauzà Lliteras l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de les àrees
de NOVES TECNOLOGIES, ESPORTS, JOVENTUT, PARCS INFANTILS I MOBILITAT, comprensives també de la gestió de les diferents instal·lacions. Així mateix s´encarregarà de l´avaluació dels diferents serveis municipals, de la comunicació i també de la coordinació de l´equip de govern.
Segon. Delegar a favor del regidor Nicolás Bordal García l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de l´àrea de TURISME. Aquesta delegació també comporta la gestió de les platges del terme municipal.
Tercer. Delegar a favor del regidor Jaume Bassa Burgdorf l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de l´àrea de MEDI AMBIENT. Aquesta delegació també comporta la direcció i gestió dels parcs verds, del servei de recollida de residus i instal·lacions complementàries.
Quart. Delegar a favor de la regidora Emilia Díaz Asensio Muñoz l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de les àrees de NETEJA D’EDIFICIS, FESTES DE LA ZONA COSTANERA i CENTRE D’ADULTS. Així mateix s´encarregarà de la direcció i gestió de la neteja dels edificis municipals i del control i seguiment de les empreses contractades de neteja dels edificis, i del personal laboral
de l’Ajuntament, de les festes de la zona costanera i del control i supervisió de la gestió del centre d’adults.
Cinquè. Delegar a favor de la regidora Dolors Sánchez Márquez l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de les àrees de CULTURA, IGUALTAT, BENESTAR SOCIAL i EDUCACIÓ. Així mateix s´encarregarà de la direcció i gestió de les biblioteques municipals i de l´escola de música i de la supervisió de la direcció i gestió dels centres de dia.
Sisè. Delegar a favor del regidor Onofre Garcia Prohens l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de les àrees de SERVEIS GENERALS, POLICIA LOCAL i PARTICIPACIÓ CIUTADANA. Aquesta delegació també comporta la direcció i gestió del servei de Brigada Municipal, cementiris I la supervisió de l´ocupació de la via pública.
Setè. Delegar a favor del regidor Pep Jaume Umbert l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de les àrees d´URBANISME, OBRES MUNICIPALS, MEMÒRIA HISTÒRICA i RECURSOS HUMANS. Aquesta delegació també comporta la direcció i gestió del planejament urbanístic municipal.
Vuitè. Delegar a favor de la regidora Maria Galmés Mesquida l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de les àrees D´ASSOCIACIONS, TERCERA EDAT i SANITAT. Aquesta delegació comporta la supervisió de la direcció i gestió dels locals de la tercera edat i programes d´envelliment actiu.
Novè. Delegar a favor del regidor Sergi Miquel Andreu l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de les àrees de FESTES DEL NUCLI DE SANT LLORENÇ, MEDI RURAL i PROTECCIÓ CIVIL. Així mateix s´encarregarà de la supervisió del manteniment dels edificis municipals.
Desè. Delegar a favor de la regidora Catalina Rosselló Moragues l´exercici de les atribucions corresponents a la direcció i la gestió de les àrees de COMERÇ, MERCATS MUNICIPALS I ESCOLETES D’ESTIU.
Onzè. Assumir personalment les atribucions de l´àrea de gestió econòmica, a més de les restants atribuïdes per la legislació vigent i no expressament delegades.
Dotzè. La gestió de l´Espai 36 es portarà a terme de manera compartida entre la Batlia i la regidoria de Cultura.
Tretzè. La gestió del centre cultural de sa Màniga es portarà a terme de manera compartida entre la Batlia, la regidoria de Cultura i la regidoria de Turisme.
Catorzè. La gestió de l´estació depuradora es portarà a terme de manera compartida entre la Batlia i la regidoria de Medi Ambient.
Quinzè. Les delegacions esmentades en els apartats primer a desè comprenen les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general però sense abastar l’adopció de resolucions mitjançant actes administratius que afectin tercers.
Setzè. S´estableixen les següents delegacions territorials:
– Son Carrió: Jaume Bassa Burgdorf.
– S´Illot, Cala Millor i Sa Coma: Nicolás Bordal Garcia.
Dites delegacions territorials tenen caràcter preferent sobre les delegacions de matèries genèriques i comportaran la coordinació amb els altres delegats.
Dissetè. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l’acceptació dels regidors delegats, es publicaran al BOIB i se’n donarà compte al Ple de l’Ajuntament en la primera sessió plenària que es celebri.
Divuitè. Els regidors delegats han d’informar a la Batlia sobre la gestió i disposicions que dictin i, prèviament, de les decisions de transcendència.
Dinovè. Es notificarà aquesta resolució a les persones interessades i es publicarà en al Portal de Transparència de la pàgina web municipal.”
Sant Llorenç des Cardassar, 27 de novembre de 2019
El batle
Mateu Puigròs Sureda