MEMÒRIA BENESTAR SOCIAL 2024. AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR

 

 

Com ja sabeu dijous dia 9 d’octubre vam celebrar una jornada de portes obertes a l’edifici de Benestar Social conegut per tothom com Ca S’Escaleta. El motiu de la jornada era mostrar la reforma de la que ha estat objecte  i que ha suposat l’eliminació de les barreres arquitectòniques i la millora de l’eficiència energèntica, el que redunda en la millora de l’atenció a la ciutadania.

Un altre objectiu d’aquesta jornada de portes obertes, i per ventura més important que el primer, era el d’apropar el departament de Benestar Social a tota la comunitat ja consideram que és essencial que el poble conegui tots els serveis, programes i projectes que gestiona i coordina.

Per tal de seguir fent feina per donar a conèixer quins són els serveis dels que podeu disposar a través del departament de Benestar Social us deixam aquí un breu resum de la  MEMÒRIA BENESTAR SOCIAL 2024.

Els comentaris estan tancats.