Amb motiu del Dia Internacional de la síndrome de Turner Son Servera va il·luminar els edicifis municipals

Ahir divendres dia 28 d’agost, amb motiu del Dia Internacional de la síndrome de Turner, els edificis municipals de Son Servera s’il·luminaren de rosa, com a mostra de suport, solidaritat i compromís amb totes elles.
L’Ajuntament de Son Servera vol contribuir a donar visibilitat a aquesta alteració cromosòmica que afecta les dones i que es produeix per la manca total o parcial d’un cromosoma X.
Actualment, la síndrome de Turner no té cura, però un diagnòstic precoç i un seguiment mèdic adequat poden ajudar a prevenir i tractar moltes de les complicacions associades i afavorir una bona qualitat de vida.

Els comentaris estan tancats.