Un any més, el Cercaviles amb les Bandes de Música de Son Servera i Sant Llorenç des Cardassar donaren el sus a les Festes del Turista 2026 que enguany van estar més animades que mai.
El passat divendres al Port de Cala Bona es va poder gaudir un any més de l’actuació de l’agrupació folklórica Sa Revetla, els seus balls van ser molt aplaudits al moll de Cala Bona pels nombrosos turistes que passen allà les seves vacançes, també hi van ser presents els seguidors incondicionals de l’agrupació.
A més el Port de Cala Bona va acollir la tradicional Nit de Vins, una de les cites més esperades i que donà inici a les Festes del Turista d’enguany. El president del Consorci i regidor de Turisme de Sant Llorenç, Joan Mestre Adrover va destacar que “la Nit de Vins és una mostra del que som com a destinació: qualitat, producte local i un ambient que fa que tant residents com visitants se sentin part d’aquesta festa. És un plaer veure Cala Bona plena de vida i de cultura vinícola i gastronòmica”.
El vicepresident del Consorci, batle i regidor de Turisme de Son Servera, Pep Miquel Servera Leno va remarcar que “aquest acte és un punt de trobada que reforça la identitat de la nostra destinació turística. La col·laboració entre entitats i productors locals és clau per continuar oferint experiències que ens diferencien i que valoren el nostre territori”.
Des del Consorci de Turisme expressaren el seu agraïment a Fogoneu 15 per l’organització de la Nit de Vins, un acte que, any rere any, contribueix a crear un ambient únic al Port de Cala Bona.




