Carta presentació nova directiva de L’associació comerciants Sant Llorenç.
Presentam la nova directiva de l’associació per els pròxims dos anys.
Presidenta: Margalida Nadal “Carnisseria”
Secretària: Maria Domenge “Llibreria rotes noves”
Tresorera: Bel Galmés “ Caliu”
Tresorera: Cati Morey “ Tot per tu”
Vocal: Cati Amer “ Forn Ca n’Amer”
Vocal: Margalida Gelabert “Rte Sa Guàtlera”
Resum de la darrera convocatòria de l’associació celebrada el dia 30.04.13.
L’associació de comerciants i restauració de Sant Llorenç va celebrar aquest dimarts dia 30 d’abril la primera reunió de l’any. Malgrat no venguessin tots els socis, les que hi érem decidirem lo següent dels temes tractats.
Els temes a tractar varen esser els següents.
1. Decidir si seguim amb l’associació i / ò el tancament definitiu.
Decidim seguir amb l’associació, sense pagar la corresponent quota anual. Per els comerços que vulguin fer-se socis amb l’associació dirigiu-vos a la secretària. “ Maria Domenge, llibreria rotes noves”
2. Renovacions de la Junta directiva si es segueix amb l’associació.
La junta directiva canvia un poc, només canvia la presidenta, que serà na Margalida Nadal de Carnisseria Sant Llorenç, la secretària serà na Maria Domenge de llibreria rotes noves , 1ª tresorera Bel Galmés de Caliu , 2ª tresorera Cati Morey de Tot per tu, 1ª vocal Margalida Gelabert, 2ª vocal Catalina Amer, 3ª vocal Petra Sansó
3. Coses a mantenir de l’associació.
Les coses que mantenim dins l’associació seran: La venda de les samarretes de Sant Antoni, la loteria de Nadal, tant amb paperetes com dècims, el concurs de taules decorades per el sopar a la fresca de les festes de la mare de deu trobada.
4. Coses a canviar de l’associació.
En aquest punt no fem res.
5. Estat del comptes
Total factures pagades 2012: 1252 €
Total factures pagades 2013: 2302.07 €
Total entrades 2012: 1690,85 €
Total entrades 2013: 2335 €
Donacions: tip tap 100 €, impuls ara 100 €, gimnàstica artística 100€
Estat actual del compte: 2625,70 €
6. Col·laboració amb card.cat ( secció mercadet) i ( secció ofertes – publicitat del comerç)
Decidirem fer un reportatge de cada comerç associat i publicar-lo a Card.cat. Els negocis que vulguin veure el seu local publicat a Card.cat, primer vos heu d’inscriure a l’associació que es gratuït, desprès si vos interessa, venim nosaltres a fer les fotografies i vosaltres ens feis una descripció del que oferiu al vostre comerç
7. Participació – col·laboració – organització del Mercadet de Nadal.
Alguns comerços associats participaran amb el mercadet de Nadal, però l’associació deixa d’organitzar el mercadet de Nadal i passa el relleu a l’Ajuntament.
8. Participació – col·laboració – organització al sopar a la fresca Mare de deu a benefici de l’església.
Els comerços associats col·laboraran amb un obsequi per la rifa, també promourà el concurs per segon any de les taules decorades. Hi haurà tres delegat de l’associació que abans de que comenci el sopar es passejaran per veure les taules decorades i decidir qui es el guanyador, per desprès apuntar-lo a un sobre tancat i llavors anunciar-lo abans de que comenci la rifa. El premi serà de x euros. Ho anunciarem per el Facebook com a esdeveniment, també a Card.cat, a tots els mitjans digitals, etc..
9. Propostes
Els negocis que no estiguin dins l’associació i les interessa apuntar-se dirigiu-vos a la Llibreria Rotes Noves. Allà vos inscriuran amb el nom del comerç, adreça electrònica i Telf fix – mòbil. Es totalment gratuït.
10 . Precs i preguntes
Com que tot va quedar ben clar, no hi va haver precs ni preguntes
- Tràmits a través de l’associació.
El comerç que vulgui tramitar qualsevol instància, denuncia, sol·licitud a l’ajuntament, poseu-vos en contacte amb na Maria Domenge, ella tramita els papers a l’ajuntament.
També tramita la sol·licitud de les casetes amb les taules per a la fira nocturna, el mercadet de Nadal, etc..