Presentació Festes Sant Llorenç 2015

Aquest any les festes arriben carregades de novetats i amb nova regidora de festes, Alícia Duran.

Divendres 7 d’agost les festes comencen amb el tro de festa i el pregó, que aquest any és a càrrec de l’associació Malalts de turmell, segur que ens sorprendran. Seguidament torna al nostre poble l’estimat Tomeu Penya, acompanyat per Gèminis i l’Orquestra Big Marítim.

El segon dia de festes ja tenim la famosa Fira Nocturna, pionera de les fires nocturnes. En aquesta XIX edició, hi haurà una gran varietat gastronòmica per a tots els gustos. La vetllada estarà harmonitzada pels grups Aloma i Dinamo. La nit no acabarà aquí sinó que seguirà la revetlla amb els grups Onion Rabits, La Locomotora i Val-9, a la plaça de l’Ajuntament.

Diumenge serà un dia dels més esperats amb la nova activitat, el Holi Festival amb el Dj Titi. La festa dels colors ha arribat a Sant Llorenç.

Els més petits tenen el seu dia i serà el dilluns 10 d’agost. Una diada infantil carretada de jocs populars que acabarà amb festa de l’espuma i disco infantil. Però no tot serà pels més petits, a les 18h hi haurà junta de granots per falta d’aigua. Paint ball amb pistoles d’aigua organitzat per Granots & sopes. Ja al vespre els més balladors podran gaudir de ball de bot amb Es Revetllers i Sa Torre.

Si hi ha un espectacle que mou a tot el poble i gent de tota la comarca és la cursa nocturna “Més sans que un gra d’all”. Serà la vint-i-dosena edició d’aquesta cursa, una nit plena de diversió, aigua i colors. Enguany amb l’espectacle del rei Granot i després festa de l’espuma.

Dimecres 12 d’agost, el camp de futbol es transformarà en un camp de jocs aquàtics, amb catapulta, catarates gegants, tobogans aquàtics, pista lliscant i piscines per als més petits. Ja a la tarda hi haurà curses d’atletisme infantil i amb l’animació a càrrec de Petits Pirats. Més tard, el teatre serà el protagonista de la nit amb Esqueix Teatre.

El mes d’agost sol ser un mes mols calorós i amb tanta ona de calor què millor que un festival de la cervesa. El dijous 13 d’agost,podrem trobar més de 30 varietats de cervesa artesana , tapes i swing. Ens conviden a provar aquest ball que sembla tan divertit. Podrem sentir els grups Long time no swing i BOC.

La gran revetlla final serà el divendres 14 d’agost amb els grups: Banda de música de Sant Llorenç, Estrella del Sud, Islanders i Pirates Pirats.

Sant Llorenç serà l’escenari del campionat del món balear i d’Europa balear de Kick Boxing. Els participants seran Fernando Heredia “La Roca” (tricampió del món), Cristofer Morales (campió del món) i Pablo Aragón (campió del món). Serà un acte gratuït on hi haurà un sorteig solidari a benefici de l’ONG Via oberta a Nepal.

Vos desitjam unes bones festes a tots!

programa Rafela Riera i Alícia Duran Fernando Heredia, Antonia foto festes

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.