La destinació Cala Millor suma 57 establiments amb distinció SICTED

El passat divendres, 16 de març, va tenir lloc a l’Auditori de Sa Màniga el lliurament de plaques i diplomes a aquells establiments que enguany han obtengut la distinció SICTED o bé l’han renovada.

Els nous establiments amb la distinció d’enguany a Son Servera són l’Hotel Atolon, el Restaurant s’Oratge des Port Vell i la Cafeteria s’Oratge. A més, 17 establiments més han renovat la distinció enguany. Aquests, sumats als establiments que aquest any tenien la distinció vigent, sumen un total de 31 establiments que formen part del Programa SICTED.

A l’acte, que com és habitual es va dur a terme conjuntament amb Sant Llorenç des Cardassar, hi van assistir el batle de Son Servera, Antoni Servera; la regidora de Turisme de Son Servera, Marga Vives; el regidor de Turisme de Sant Llorenç, Nicolás Bordal; el gerent de l’Associació Hotelera Badia de Cala Millor – Sa Coma, Marcial Rodríguez,  i Ramón Álvarez com a representant de l’Agència de Turisme Balear ATB.

D’altra banda, i abans del lliurament de diplomes, també es va dur a terme la primera Mesa de Qualitat d’aquest any, on es va presentar el calendari d’enguany. Destacar que durant els mesos de març i abril s’estan duent a terme contactes amb establiments turístics de la destinació de Cala Millor per tal d’explicar en què consisteix el sistema de qualitat SICTED. No obstant això, si algun establiment està interessat a formar-hi part o a rebre informació es pot posar en contacte amb els gestors SICTED dels ajuntaments de Son Servera (montse.orta@sonservera.es) o Sant Llorenç des Cardassar (mmelia@santllorenc.es).

L’Ajuntament de Son Servera va apostar per adherir-se al programa SICTED el 2011, tot dedicant-hi recursos econòmics i humans amb l’objectiu de fer d’aquesta una destinació de més qualitat i així poder-ho transmetre als nostres visitats i a aquells que comercialitzen la nostra zona. En aquesta línia, i des de llavors, sol·licita als establiments turístics que formin part d’aquest programa per tal de treballar conjuntament en aquesta línia i així fer d’aquesta una destinació atractiva i competitiva enfront d’altres destinacions similars.

 

SICTED és un sistema de gestió de la qualitat de fàcil implantació que compta amb el continu suport de personal per part de les administracions turístiques i que suposa l’opció més senzilla per a aquells establiments turístics que volen disposar d’un sistema de gestió però que no hi volen o no hi poden dedicar grans esforços humans i econòmics. Es tracta d’un sistema promogut per la Secretaria d’Estat de Turisme (SET) i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), de manera que és considerat com un dels sistemes de gestió homologat, vàlid per al compliment de l’esmentada llei.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.