Serà el pròxim 27 de juliol i s’hi podran practicar pàdel, piscina, tirolina i futbol bombolla
El pròxim 27 de juliol al complex esportiu de Sant Llorenç es celebrarà una nit especial i plena d’esport.
Així, a partir de les 20:00h es podran realitzar un seguit d’activitats de forma totalment gratuïta. L’adrenalina de la tirolina, el tradicional pàdel, la refrescant piscina i la innovació del futbol bombolla seran les activitats que es podran practicar.
A la vegada, al Bar des Moleter també s’oferiran tapes per a completar la vetllada.
I com no podia faltar a una diada esportiva, i amb més motiu després d’aconseguir l’or al 2018 Màster Mountain Bike World Championships, a les 21:00h es farà un reconeixement a l’esportista més il·lustre; Marga Fullana.
Aquesta iniciativa, sorgida des de el Departament d’Esports vol fomentar l’activitat física alhora que es passa una estona amb entretinguda i amb amics.