Reuinió Consorci de Turisme i Consell de Mallorca

Comunicat.
Natura, cultura, golf i esport: eixos per a la recuperació i reorientació del turisme post covid a Cala Millor. A més de la col·laboració publicoprivada se cerca també la sinergia pública-pública per a podeR dur a terme nous projectes per a les pròximes temporades turístiques a la destinació Cala Millor.
Els representats polítics dels dos municipis que conformen el Consorci de Turisme de Cala Millor,els batles de Son Servera i Sant Llorenç des Cardassar juntament amb els regidors de turisme
d’ambos municipis, s’han reunit aquest dimarts 17 d’agost amb representants del sector privat així com la FEHM, Federació Empresarial Hotelera de Mallorca i representants del sector públic a escala autonòmica que tenen competència en matèria turística com el conseller insular de Turisme, Andreu Serra, la Direcció General de Turisme, l’Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears o la Fundació Mallorca Turisme.
Aquesta reunió ha servit per posar en comú les estratègies de cada un per encarar les pròximes temporades en vista a quatre anys. I és que, la pandèmia ha fet canviar la manera de fer turisme i
per tant, ha afectat de ple al sector que encara no presenta les pròximes temporades com a segures. En aquest sentit, el Consorci ha presentat la guia RESCO, una guia de resistència, reorganització i recuperació que pretén ser la base per a adaptar el destí a les noves necessitats i definir els eixos pels quals aposta la destinació com a nou reclam turístic enfront de la resta de
destinacions i ha demanat directament al conseller de Turisme, Andreu Serra que el Consorci pugui optar a totes les convocatòries de subvencions que el Consell tregui per a grans esdeveniments esportius i es tingui en compte a la destinació pel finançament parcial d’aquests projectes que sense l’ajuda econòmica insular no serien possibles.
El conseller Serra, per la seva banda, ha mostrat la màxima col·laboració i la seva clara intenció en aquesta cerca de sinergies conjuntes que suposaran un benefici per a la destinació però també pel turisme insular en general. Així, ha indicat que la Fundació Mallorca Turisme i el Departament insular estan a total disposició del Consorci per posar en marxa el seu pla estratègic, enriquir el producte turístic i millorar el posicionament de la marca.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.