Crònica: Cardassar-Rotlet.Molinar.

El Cardassar  reb el líider i acaba derrotat (1-2).

El Cadassar té molts lesionats a la plantilla i ara se n’hi afegueix un altre.

En un horari inhabitual, diumenge a migdia, tambe es inhabitual que en el seu 11 hi hagi quaatre llorençins. Més envant, abans del descans nentraria un altre`:  5 llorencins!.

A la primera part fòren els blancs els qui duien el pes dels partit pero a una sortida de pilota des de darrera el “Carde” (Piti) robava, marcava i es posava davant en el marcador. Duraria poc l’alegria ja que abans del descans el Rotlet empava i aixì anaren cap a vestidors.

En el segon temps era el “Carde” qui dominava pero en una arribada els visitants feien el gol que els donaria els tres punts.

Breus:
Molts “Malalts” a la “october trail” de la illa veïna, per les descàrregues eletriques i les les fortes plujes se’n van suspendre alguns trams.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.