El 2025 els Reis d’Orient arribaren a Sa Coma carregats de regals

El passat dia 6 de gener de 2025 , a la plaça de l’Església de Sa Coma a les 18h el repic de campanes avisava els nins i nines de l’arribada de les Reials Majestats els Reis d’Orient, Melcior, Gaspar i Baltasar, que un any més, arribaren puntuals a la cita amb els nins i nines carregats de regals. Els reis i els seus patges reials arribaren amb tres carrosses per anar a adorar el nin Jesús.
Un any més, la recollida dels regals i la preparació de les carrosses i del Betlem vivent, va anar a càrrec de l’Associació de Veïnats de Sa Coma, a més del tradicional corral dels animals que guardaven els pastors i pastores.
Després d’anar adorar el nin Jesús i portar-li Or, Encens, i Mirra, el Reis d’Orient repartiren caramels i es dirigiren el cadafal preparat per entregar els regals els nins i nines que s’havien portat bé. Enguany, l’encarregada de donar la benvinguda els Reis d’Orient i anar cridant als nins i nines per a recollir els regals va ser, Aina M. Ballester.
La Delegació de Sa Coma va aportar el xocolata amb ensaïmada per a tots els assistents, i l’elaboració del xocolata i repartiment va anar a càrrec dels cuiners i cuineres de l’Associació de la Tercera Edat de Sa Coma.
Enhorabona a la Delegada de Sa Coma, Emilia Díaz-Asensió i el regidor Miguel Domínguez per la coordinació de la festa del Reis i a tots i totes els funcionaris i voluntaris que han fet possible que la màgia de Nadal arribi un any més a tots els nins i nines de Sa Coma.


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.