La Policia Local de Son Servera i Sant Llorenç fan somriure als més petits a l’Hospital de Manacor – Llevant

El dimecres 8 de gener, tres efectius de la Policia Local de Son Servera, i un de la Policia Local de Sant Llorenç des Cardassar es van desplaçar fins a l’Hospital de Manacor – Llevant per acompanyar a l’ONG Policías Sin Fronteras en una tasca molt especial: repartir regals als més petits.
Aquesta iniciativa solidària va ser molt ben rebuda per a infants i famílies, que van poder gaudir d’un moment d’alegria i il·lusió.
Des dels l’Ajuntaments de Son Servera i Sant Llorenç, volen agrair la dedicació i compromís dels seus agents i la col·laboració de Policías Sin Fronteras per fer possible aquesta acció.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.