Èxit a Son Servera dels Mercats de Segona mà

Continuen amb èxit a Son Servera els Mercats de Segona mà. Són uns mercats obert a tothom per: Reutilitzar, Reduïr i Reciclar.
El passat diumenge 26 es va dur a terme el darrer mercat de segona mà de l’any amb més de 20 expositors amb juguetes, llibres, roba, decoració i moltes coses variades.
El Diumenge 23 de febrer a la Plaça Sant Joan de 09 a 13 h.es durà a terme un nou mercat. Es pot participar els mercats de Segona Mà, amb inscripcions prèvies de l’1 al 20 de febrer a l’OAC de Son Servera i Cala Millor i també a través de la pàgina web de Son Servera. O bé, complimentant una instància general amb les vostres dades personals.
L’Ajuntament posarà les taules, però els participats han de dur la seva decoració, i estovalles. Queda prohibida la venda d’animals, aliments, plantes i flors.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.