Un clàssic del teatre infantil a Cala Millor

Aquest dissabte, 22 de març, la companyia Teatre de la Sargantana presenta a l’Auditori sa Màniga de Cala Millor un espectacle considerat ja clàssic del teatre per a tota la família, La faula.

La crítica n’ha dit: «Un espectacle divertit, colorista, participatiu i proper per als més petits, amb uns personatges que es fiquen el públic a la butxaca.» (“Heraldo de Aragón”).
L’espectacle està recomanat a partir de 6 anys, i sens dubte és un molt bon pla per a un dissabte en família. Les entrades només costen 3 € i les podeu comprar o a la taquilla o a la web www.samaniga.es (https://ticketib.com/events/la-faula-cala-millor)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.