La Policia Local de Sant Llorenç des Cardassar intervé en un accident laboral amb resultat mortal a Sa Coma

Durant la jornada laboral d’avui divendres, 21 de març de 2025, sa produit un tràgic accident laboral a les instal·lacions d’una subestació elèctrica ubicada a la zona de Sa Coma, propera a la depuradora municipal. L’avís ha estat rebut a través del 112 a les 13.41 hores, i la primera unitat en arribar al lloc ha estat una patrulla de la Policia Local de Sant Llorenç des Cardassar, que es va desplaçar amb màxima celeritat.
En arribar, els agents van ser informats per un treballador present que una companya havia rebut una descàrrega elèctrica. La patrulla va accedir ràpidament a l’interior de la subestació, localitzant la víctima estesa a terra en una de les cel·les on es troben els transformadors.
La persona presentava cremades severes i petites flamarades visibles al cos, que lamentablement eren incompatibles amb la vida. La Víctima de 37 anys de nacionalitat espanyola.
Atesa la perillositat de l’entorn pel risc elèctric, els agents han decidit no manipular el cos fins que la zona fos assegurada. Posteriorment, es van presentar al lloc els serveis sanitaris i patrulles de la Guàrdia Civil, que han activat el protocol corresponent amb la Policia Judicial.
Des de l’Ajuntament i la Policia Local es vol traslladar el condol més sentit als familiars, amics, i companys de la víctima.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.