El dissabte dia 12 d’abril a les 19:00h es va celebrar a l’Espai 36 de Sant Llorenç des Cardassar el concert del 10è aniversari de la JOIB, dedicat a la memòria de Joan Llinàs Riera, que va morir el 22 de desembre de 2024.
El concert homenatge va ser un èxit de públic quinze dies abans s’havien esgotat les entrades. En Joan al llarg de la seva carrera va ser ser component de la Jove Orquestra Illes Balears, i de les Bandes de Música de Manacor i Sant Llorenç. A més, el varen ajudar, Edu Bernabéu amb la banda manacorina, en Pere Siquier a Sant Llorenç, en Joan Barceló amb sa JOIB, Antònia Bassa amb la Banda Jove, i Pablo Mielgo, amb la petita Simfònica. Abans de començar el concert el director Joan Barceló, va anar contant anècdotes d’en Joan, entre altres coses va dir, que era un al·lot apasionat per la música i que va començar amb l’orquestra quan tenia 10 anys i era baixet, i passat l’estiu quan tornaren començar els assatjos ja era tan alt com el director.
El concert va començar amb obres amb -Petita Serenata Nocturna de W.A. Mozart , -Trípitc per a guitarra i Orquestra de cordes de T.Artigues, guitarra solista: el jove felanitxer Joan Toni Franch , i per acabar Serenata per a cordes de P.I. Tchaikovsky. Director Joan Barceló.
Va ser un concert molt bó, especial, i emotiu a la part detra de l’escenari havien colocat una foto d’en Joan, el seu clarinet, i una vela encesa amb un ram de flors. Els seus pares Joan i Maria, la seva germana Àngela i la resta de familiars ocuparen les dues primers files de l’Espai 36. El concert va ser impressionat i molt especial el púbic present va aplaudir el magnífc concert de l’orquestra i va fer costat a la família.