El Pregó de l’Obreria de Sant Antoni de Son Servera va donar el sus a les Festes de Sant Joan 2025

Ahir divendres dia 13 de juny, l’Obreria de Sant Antoni va donar el sus a les Festes de Sant Joan 2025 amb un pregó emotiu i ple de sentiment serverí El vespre, a la Plaça de Sant Joan, es van viure un dels moments més especials de l’any: el pregó que marca l’inici de les festes patronals de Sant Joan de Son Servera.
Enguany, els protagonistes ha estat per als components de l’Obreria de Sant Antoni, que ha estat l’encarregada de fer el pregó d’inici de festes. Un gest carregat de simbolisme, que uneix dues de les celebracions més arrelades del poble: Sant Antoni i Sant Joan.
L’Obrer Major, Marcos Garcia Artigues en nom de tot l’equip de l’Obreria, ha pronunciat un discurs intens, emocionat i profundament arrelat a la memòria i identitat serverina. Ha estat un recorregut sincer pels valors que ens defineixen com a poble: el compromís, la tradició, l’estima per les festes serverines i la capacitat de fer poble, generació rere generació.
Amb paraules plenes de gratitud i orgull, s’ha fet un reconeixement sentit a totes les persones i col·lectius que fan possible, any rere any, que la festa segueixi viva: dimonis, músics, voluntaris, famílies, parròquia, obreries, i tants altres noms propis que formen part del cor de Son Servera.
Des de l’Ajuntament de Son Servera volen agrair profundament a l’Obreria de Sant Antoni no només el seu compromís constant amb el poble, sinó també l’entusiasme, la generositat i l’emoció amb què han obert oficialment les Festes de Sant Joan 2025.
Amb aquest pregó, s’ha encès la flama de l’alegria, la convivència i la celebració.
Bones festes a tothom! Visca Sant Joan! Visca Sant Antoni! Visca Son Servera!.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.