No m’agraden gens els dilluns

Aixo s’acaba i no atura, arriba el mundial.

Jornada 37 a on molts dels il·lustres de la nostre lliga feren el darrer ball al seu estadi i reberen el seu merescut homenatge i d’altres hauran d’esperar a la darrera jornada.

Aquests són els resultats de la jornada 37:

R. Societat-València 3-4, pluja de gols a Anoeta.

Oviedo-Alabès 0-1, els babazorros salvats.

Osasuna-Espanyol 1-2, els de Licci amb problemes.

Sevilla-R.Madrid 0-1, tothom content.

Barça-Betis 3-1, 19 DE 19.

Atletic-Celta 1-1, gràcies txingurri.

Atlético-Girona 1-0, final a Montilivi.

Elx-Getafe 1-0, els Ilicitans es jugaran la temporada amb 90 minuts.

Levante-Mallorca 2-0 la salvació es complica.

Rayo-Vila-real 2-0 assaig al barri.

Només una carambola a la darrera jornada salvaria al RCDM, PER SUPOSAT A DE GUANYAR EL SEU PARTIT! i despres esperar que Osasuna i Elx perdin el seu i LLevant puntui dins la Cartuja.

Dificil pero mentres hi ha vida…

Breus:

-Malats de turmell a diferentes proves.

-Disputat a Son Pardo el gran premi nacional de trot.

-Ni Roland Garros ni Wimbledon per C. Alcaraz,  J. Sinner aprofita la seva absència.

-Continua el Giro d’Itàlia.

-Arsenal s’endú la premier i Aston Vila l’Europa League.El Rayo a alçar la Conference.

-Dilluns 25 llista mundialista.

-El Barça femení, després de guanyar la copa de la reina vol la Champions.

Els comentaris estan tancats.