Manifestació i reclam

Una cinquantena llarga de persones -no totes surten a la fotografia- s’han manifestat avui a les 19:00 h davant l’Ajuntament per protestar, si mes no de forma simbòlica, contra les polítiques i accions del govern  Netanyahu/Trump.

S’ha llegit els següent manifest:

Bones tardes i gràcies en nom de les Marxes per a Palestina a Mallorca i el Moviment Global a Gaza Mallorca. Crec que tots els que avui som aquí tenim ben clar perquè hi som. Per tant no caldria la lectura de manifest ni de grans paraules grandiloqüents. Per això, només uns apunts:
L’abordatge de la flotilla i els actes de pirateria duits a terme per Israel, demostren una vegada més la seva voluntat de continuar el genocidi i de imcomplir les normes de dret internacional.
Per aquest motiu, com que Israel s’ha constituït en un estat genocida que no atura en la perpetració d’actes de terrorisme, reclamam al Govern d’Espanya que per dignitat hi trenqui tota mena de relacions, sigui quin sigui el cost i siguin quins siguin els interessos a perjudicar. I també reclamam que l’anomenat pla de pau compinxat entre Trump i Netanyahu sigui considerat com el què és: Un cruel sarcasme per assegurar-se la impunitat dels crims comesos i una passa més dins el procés colonial que dona carta blanca a la violència de l’imperialisme i barra per sempre més el dret del poble de Palestina a decidir lliurement el seu futur.
No pot acabar aquest acte sense manifestar el reconeixement i gratitud a totes les persones que amb tant de coratge són part de la Flotilla, i entre elles les tres dones mallorquines, Alejandra, Reyes y Lucía i demanan la seva alliberació immediata. Visca Palestina lliure!!!

Els comentaris estan tancats.