Aixo s’acaba i no atura, arriba el mundial.
Jornada 37 a on molts dels il·lustres de la nostre lliga feren el darrer ball al seu estadi i reberen el seu merescut homenatge i d’altres hauran d’esperar a la darrera jornada.
Aquests són els resultats de la jornada 37:
R. Societat-València 3-4, pluja de gols a Anoeta.
Oviedo-Alabès 0-1, els babazorros salvats.
Osasuna-Espanyol 1-2, els de Licci amb problemes.
Sevilla-R.Madrid 0-1, tothom content.
Barça-Betis 3-1, 19 DE 19.
Atletic-Celta 1-1, gràcies txingurri.
Atlético-Girona 1-0, final a Montilivi.
Elx-Getafe 1-0, els Ilicitans es jugaran la temporada amb 90 minuts.
Levante-Mallorca 2-0 la salvació es complica.
Rayo-Vila-real 2-0 assaig al barri.
Només una carambola a la darrera jornada salvaria al RCDM, PER SUPOSAT A DE GUANYAR EL SEU PARTIT! i despres esperar que Osasuna i Elx perdin el seu i LLevant puntui dins la Cartuja.
Dificil pero mentres hi ha vida…
Breus:
-Malats de turmell a diferentes proves.
-Disputat a Son Pardo el gran premi nacional de trot.
-Ni Roland Garros ni Wimbledon per C. Alcaraz, J. Sinner aprofita la seva absència.
-Continua el Giro d’Itàlia.
-Arsenal s’endú la premier i Aston Vila l’Europa League.El Rayo a alçar la Conference.
-Dilluns 25 llista mundialista.
-El Barça femení, després de guanyar la copa de la reina vol la Champions.
