L’AMIPA del CEIP Mestre Guillem Galmés informa

Aquest passat dijous 18 de juny de 2012 a les 20:00h, l’AMIPA del CEIP Mestre Guillem Galmés es va reunir per tractar els següents punts:

  • Adhesió o no al manifest de la Plataforma de l’Embut.
  • Decidir si arrel del canvi d’horari del festival de fi de curs, s’havia d’organitzar sopar, o cap altre esdeveniment.
  • Torn obert de paraula.

Adhesió o no al manifest de la Plataforma de l’embut
El manifest de la Plataforma de l’Embut fou aprovat per unanimitat de tots els assistents: 25 vots a favor, 0 abstencions i 0 en contra.

Decidir si arrel del canvi d’horari del festival de fi de curs, s’havia d’organitzar sopar, o cap altre esdeveniment.
En vista que la decisió enguany ens ha agafat un poc a contrapeu i que ja hi havia gent que havia fet plans, es va decidir deixar-ho córrer per enguany. Quedarem en que l’any que ve mirarem de de que no ens torni a passar.

Torn obert de paraula

  • Férem arribar als pares i mares la noticia de que de cara a l’any que ve, notificaren al centre que tendiren 3 mestres menys.
  • S’explica també que a partir d’ara a l’escola matinera hi haurà d’haver un mestre del centre, que haurà de llevar de les seves hores d’ensenyança, el temps que dediqui a l’escola matinera, lo que suposa que farà menys hores de classe.

  • Durant el torn obert de paraula s’exposaren diverses formes de recaptar doblers per l’AMIPA (Bars, menjar…).

  • Es parla de mobilitzar-mos més pel tema de les retallades, però sense arribar a concretar res.

  • Es va proposar que l’AMIPA fes reunions més sovint.

  • Es va dir que s’intentaria mirar de que la majoria del pares donin el correu electrònic així com obrir una pàgina de facebook, per mirar d’arribar al màxim nombre de pares possible.

  • Al final se proposa crear una comissió de festes per posar un “xiringuito” a sa fira nocturna i un altre el dia del jocs de la Mare de Deu Trobada.

S’aixecà la reunió a les 21,20 h. i s’acorda que es farà una altra reunió dimarts dia 10 de Juliol a les 20:30 al centre d’adults per posar en marxa la comissió de festes.

 Assistents a la reunió: 29 (4 arribaren quan ja s’havia fet la votació).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.