Jubilats per Mallorca: Comunicat sobre la roda de premsa a La Real

Al Claustre del monestir de la Real, amb l’assistència d’unes quaranta persones s’ha iniciat el tercer CAMÍ CONTRA MENTIDES, que organitza Jubilats per Mallorca.

Amb la presència de diversos mitjans de comunicació, els caminadors Jaume Bonet, Tomeu Amengual, Josep Planas i Tomeu Martí acompanyats per diverses persones han fet un recorregut per part de la urbanització de La Real i han repartit fulls informatius sobre la situació política, social i econòmica que pateix Mallorca.

A les 10.30 hores, al Claustre de La Real, s’ha celebrat una roda de premsa a la qual han assistit els membres de Jubilats per Mallorca i una representació de les entitats que donen suport a aquesta iniciativa.

Aquesta vegada el 3r camí es compon de dues rutes: una que té com a destí final Sóller i que la farà inicialment Jaume Bonet, amb persones que l’acompanyaran de poble a poble, i l’altra, el destí de la qual és Inca, i que la realitzaran Tomeu Amengual, Tomeu Martí i Pep Planas, en companyia de gent que els acompanyarà d’un poble a un altre.

Jubilats per Mallorca ha fet present davant els mitjans de comunicació que els principals problemes que patíem abans del primer CAMÍ CONTRA MENTIDES, continuen agreujats i augmentats. Ara, a més, s’ataca la llibertat d’expressió perquè s’ha iniciat un expedient a l’Ajuntament de Palma, per multar Jubilats per Mallorca pel fet del repartiment de fulls per les cases i pels cotxes.

A les 11 hores, els caminadors han partit cap al Pla de na Tesa, una ruta; i cap a Esporles, l’altra, on tenen previst arribar devers les 19.30 hores.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *