El sr. Bauzá deixa ben clara la necessitat d’eliminar personal públic perquè en sobra molt. D’acord. Però no s’atura a pensar que si sobra molt de personal públic, és perquè sobren molt de polítics? Una cosa va lligada a l’altra.
Senyors polítics, per favor, quan acabau de dir beneitures, animalades, i d’intentar insultar la nostra intel·ligència, almenys estireu la cadena, i no farà olor.
Una al·lota està tramitant papers a Madrid. El funcionari:
– Española?
– No, catalana.
– Pues española.
– Ho sent, he dit catalana.
Una estona de lluita, fins que aquell home agafa el passaport i li diu:
– Mire que pone aquí.
Aquella al·lota agafa es passaport, el mira, i li contesta:
– Ah!, sí! Que caduca el 2014.
Un altre politiqueig:
El sr. Rajoy crida al nostre President i li diu: Veiam, que m’han dit?. Trobes que vos tractam malament a les Balears? No, que va! no ho han entès bé. Jo vaig dir: M’agrada molt es tracte de Madrid a les Balears.
Tranquils. Malgrat el PP podeu estar segur que en sortirem de la crisi. Mai no serà com abans, però tal vegada ens haurà servit de lliçó: Un Estat de gent treballadora que vota la dreta!….O bé ens falta una brusqueta, o la dreta, com que és tan punyeta, ens sap dur enganyats a la seva era.