No us perdeu l’actuació d’en Dani Miquel avui 5 de febrer a les 18 hores a la Institució Pública Antoni M. Alcover (can Socorrat). Si no el coneixeu, us asseguro que paga la pena. En ell s’aplega l’animador infantil hereu de Xesco Boix i tants d’altres, amb el folklorista arrelat en la línia de Mossèn Alcover o Enric Valor, i l’home orquestra capaç de cantar, explicar rondalles, publicar llibres, fer discos… Bona part de la seva obra està publicada a la valenciana Editorial Andana.
Avui, i dins de la Setmana Mossèn Alcover, ve amb el barret posat d’explicar rondalles. I no unes rondalles qualssevol, sinó Rondalles Valencianes aplegades pel folklorista, escriptor i lingüista Enric Valor. Dani Miquel les converteix en matèria viva i demostra com en aquest racó del Mediterrani una mateixa cultura ens agermana.
Si Josep Pla va dir que el seu país era allà on li responien “bon dia” quan ell deia “bon dia”, nosaltres podríem afegir que també és allà on cultura, experiència, saber i vida es transmeten de generació en generació gràcies a les rondalles.