Cala Millor comptarà aquest estiu amb una mascota oficial per promocionar el destí

Cala Millor, destinació turística formada pels ajuntaments de Sant Llorenç des Cardassar i Son Servera, i que incorpora les zones de s’Illot, sa Coma, Cala Bona i Costa dels Pins, comptarà a partir d’aquest estiu amb un nou resident de luxe: la seva nova mascota oficial.
Durant l’Assemblea General de l’Associació Hotelera de Cala Millor i sa Coma 2017 es va signar l’acord entre l’Associació, LADAT Studios i l’empresa de distribucions CREACIONS MIC MAC S.L. per posar en marxa aquest projecte de mascota de Cala Millor. Aquest acte va comptar amb el suport i la presència del Sr. Cosme Bonet, Conseller executiu d’Economia i Hisenda del Consell Insular de Mallorca; la Sra. Paula Ginard, directora insular de Turisme, Promoció Econòmica i Artesania del Consell Insular de Mallorca; del batle de de Sant Llorenç, Sr. Mateu Puigròs; de la batlessa de Son Servera, Sra. Natalia Troya; de la regidora de Turisme de Son Servera, Sra. Marga Vives; del regidor de Turisme de Sant Llorenç, Sr. Nicolau Bordal, i del president de l’Associació Hotelera, Sr. Gabriel Nebot.
Aquest projecte s’emmarca dins el compromís que aquesta associació empresarial té amb el Consorci de Turisme de Sant Llorenç i Son Servera, del qual és soci fundador, tot compartint els mateixos objectius de promoure la consolidació de models de turisme responsable que apuntalin la sostenibilitat econòmica, social i mediambiental del territori. És per això que el Consorci de Turisme incorporarà aquest projecte i la mascota com una eina molt important en el desenvolupament de la identitat de marca i gestió de la reputació de la destinació en tot el seu àmbit territorial.
La mascota de Cala Millor és un personatge en 3D digital desenvolupat per a la realització de posis i animació 3D, que representa un simpàtic sol el nom del qual encara no ha estat designat i que ha estat creat per LADAT STUDIOS, que és la Unitat d’Animació i Tecnologies Audiovisuals de la UIB (Universitat de les Illes Balears).
LADAT, en virtut d’aquest conveni, s’encarregarà durant els propers 10 anys de desenvolupar les tres vessants de presentació que ofereix el personatge -estàtica, 3D i animació- i de les diferents versions dependent de les estratègies de comunicació que el Consorci vulgui desenvolupar. La intenció és cercar un personatge viu, polifacètic i adaptat al missatge que cada any es vulgui comunicar.
La utilització de la ludopublicitat o el joc en la gestió del branding de les companyies és un aspecte que, tot i que incipient, no és nou i els territoris turístics no poden estar-hi aliens, ja que cada vegada més la diferenciació entre ells es basa en gran mesura en la reputació que de cada territori té el consumidor i que a més no és igual per a tots els perfils de visitants.
Els responsables del Consorci, com a gestor de la reputació i de l’estructura de la identitat de marca de la destinació Cala Millor, incorporaran aquesta mascota com a eina que permetrà modelar la nostra identitat de marca, per tal de ser més àgils a l’hora d’alinear-se amb els nous models o amb els nous tipus de clients o de consumidors que es van incorporant al mercat.
L’ús de la mascota en els disseny d’accions de branding basades tant en la ludopublicitat com en la comunicació tradicional ens permetrà aprofundir en el concepte de branding emocional, a fi de crear un llaç emocional de fidelització a través del nostre nou resident.
La identificació d’un personatge 3D i d’animació i un territori transmet proximitat i diferenciació; possibilita una comunicació bidireccional entre els seus fans, tant residents com visitants, i es converteix en un potenciador de l’orgull de pertanyia a la marca, amb l’efecte positiu en la millora de la convivència
Aglutinar tota l’oferta pública i privada en torn d’una figura o personatge tendrà, a més, un efecte beneficiós en el prestigi de la marca Cala Millor, i permetrà incorporar el personatge en totes les accions d’imatge i comunicació tant en els mitjans tradicionals com en les xarxes socials, tot utilitzant les diferents postures de la mascota i la seva animació, adequades al segment de mercat objectiu.
En els propers mesos, el Consorci posarà en marxa un concurs d’idees entre la ciutadania i els nostres visitants per batejar el personatge, i determinarà la data de laseva presentació oficial.
Informació Consorci de Turisme de Cala Millor

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.