L’Ajuntament ofereix informació per a la defensa i prevenció davant la proliferació del mosquit tigre

Davant la proliferació del mosquit tigre al nostre municipi, l’Ajuntament de Sant Llorenç vol posa a disposició dels seus veïnats la informació sobre aquest moscard.

Aquí hi trobareu la informació necessària per a prevenir els seus efectes i també com col·laborar a evitar que es propagui en tanta facilitat pel nostre municipi.

El moscard tigre és una espècie invasora procedent d’Àsia que diposita els ous en acumulacions naturals o artificials d’aigua. Pica principalment de dia, des de primera hora del matí fins a darrera hora de l’horabaixa, i sol picar a la zona de les cames.

El moscard tigre es pot torbar a les nostres cases a les zones on pugui haver-hi acumulació d’aigua com són gerres, plats dels cossiols, cendrers, fonts, abeuradors dels animals, canals, poals, etc.

La prevenció és el millor mètode pel control d’aquest mosquit i tot i que la seva picadura no és greu cal rentar i desinfectar la zona.

 

2 pensaments a “L’Ajuntament ofereix informació per a la defensa i prevenció davant la proliferació del mosquit tigre

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.