Constitució Ajuntament de Son Servera distribució de la gestió i la definició de les àrees

En total l’Ajuntament de Son Servera tindrà nou grans àrees de gestió, subdividides en altres ítems i dirigides pels nou regidors que formen el nou Govern del consistori serverí
L’Ajuntament de Son Servera va constituir el dimarts 2 de juliol al ple celebrat al migdia l’organigrama de Govern municipal que regirà la legislatura que acabem d’encetar després de les eleccions municipals del passat 26 de maig.
Així, en el ple extraordinari celebrat es van definir les àrees que cada regidor de l’equip de Govern dirigirà, deixant el consistori amb aquesta repartició:
– àrea municipal de Comptes i Hisenda, Turisme, Fires i Festes – Margalida Vives Andreu
– àrea municipal d’Agricultura i Pesca, i Medi Ambient – Miquel Espases Collante
– àrea municipal de Serveis Socials – Margalida Bonet Cabrer
– àrea municipal de Cultura, Joventut i Normalització Lingüística – Maria Arenas Zarco
– àrea municipal de Recursos Humans, Prevenció de Riscos Laborals, Gent Gran i Sanitat – Maria Remedios Cañadas García
– àrea municipal d’Educació, Igualtat i LGTBI – Maria Teodora Moreno Gómez
– àrea municipal de Policia, Vies i Obres, Mobilitat i Modernització – Sergio Valbuena Pérez
– àrea municipal d’Esports, Participació Ciutadana, Patrimoni, Mercat i Comerç – Ramon Reus Brunet
– àrees municipals d’Urbanisme, Comunicació i Relacions Institucionals – Natàlia Troya Isern
Alhora, dins cada àrea es gestionaran diferents matèries. La batlia també s’encarregarà d’aquelles competències que la Llei li atribueix i que no estan expressament delegades.

Retribucions
En quant a retribucions el plenari va aprovar noves retribucions i indemnitzacions que els representants municipals cobraran durant els pròxims quatre anys. Així, es va aprovar un increment d’una mitjana del sis per cent que respon a una compensació per a la congelació dels salaris des del 2011.
Amb tot, tots els membres del consistori serverí cobraran segons dedicació. En total hi haurà 2 regidors al 100%, juntament amb la batllessa, 4 regidors amb una dedicació del 70% i 2 regidors estaran a un 50%.
Altres novetats
Com a novetats, els plenaris municipals es faran cada dos mesos, tal i com es feia fins ara però en horari de matí en lloc d’horari de vespre com es feia a la passada legislatura. El principal motiu d’aquesta decisió ha estat la duració d’aquests que obligava a passar de les 00.00h del dia següent.
Així mateix, també cal destacar la creació de la nova àrea d’Igualtat i LGTBI i que té com a objectiu treballar en polítiques dirigides a fer real i efectiva la igualtat entre dones i homes i eradicació de tota forma de discriminació i fer feina a favor dels drets i de la no-discriminació de les persones d’aquest col·lectiu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.