Aquest programa pretén garantir la qualitat dels establiments que ofereixen serveis turístics.
El dimarts, 26 d’abril, l’Auditori de Sa Màniga va acollir l’acte de lliurament de plaques i diplomes a aquells establiments que enguany han obtengut la distinció SICTED o bé l’han renovada. En total, 31 empreses han aconseguit o renovat aquest any el reconeixement que els distingeix amb el Compromís de Qualitat Turística per la tasca realitzada per millorar la gestió de
la qualitat dels establiments.
Com a novetat, aquest any, a més del diploma de compromís per a la millora contínua de la qualitat, els establiments participants han rebut una nova distinció que s’ha afegit en aquesta edició: un reconeixement d’aplicació de bones pràctiques per a la reducció del risc de contagi per coronavirus SARS-CoV-2 en el sector turístic. Una manera més de garantir als visitants la qualitat i seguretat de les empreses.
A l’acte, que com és habitual s’ha duit a terme conjuntament amb Sant Llorenç des Cardassar, han assistir la batlessa de Son Servera, Natalia Troya; el regidor de Turisme de Son Servera, Pep
Servera; el regidor de Turisme de Sant Llorenç i president del Consorci, Nicolás Bordal; el batle de Sant Llorenç, Pep Jaume, i Carles González, com a representant de l’Agència de Turisme
Balear ATB.
L’Ajuntament de Son Servera va apostar per adherir-se al programa SICTED fa ja 11 anys, tot dedicant-hi recursos econòmics i humans amb l’objectiu de potenciar la nostra destinació amb més qualitat i així poder-ho transmetre als visitats i a aquells que comercialitzen la nostra zona.
En aquesta línia, i des de llavors, sol·licita als establiments turístics que formin part d’aquest programa per tal de treballar conjuntament i així promoure una destinació atractiva i competitiva
enfront d’altres destinacions similars.
SICTED és un sistema de gestió de la qualitat de fàcil implantació amb suport continu del personal de les administracions turístiques i que suposa l’opció més senzilla per a aquells
establiments turístics que volen disposar d’un sistema de gestió però que no hi volen o no hi poden dedicar grans esforços humans i econòmics. Es tracta d’un sistema promogut per la
Secretaria d’Estat de Turisme (SET) i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), de manera que és considerat com un dels sistemes de gestió homologat, vàlid per al compliment de
l’esmentada llei.
Les empreses del sector interessades a adherir-se al programa de cara a la pròxima edició, ho poden fer fins dia 31 de maig enviat un correu electrònic amb les dades de contacte a montse.orta@sonservera.es
Comunicat: Ajuntament Son Servera.