ACORD PROGRAMÀTIC ENTRE ELS PARTITS POLÍTICS PARTIT POPULAR, UNIÓ INDEPENDENT CARRIONERA I GENT PER SA COMA, CALA MILLOR I S’ILLOT A DESENVOLUPAR DURANT EL PERÍODE 2023 – 2027.
Reunits en data 14 de juny de 2023.
Jaume Soler Pont, cap de llista del Partit Popular, Emília Díaz- Asensio Muñoz, cap de llista de Gent Per Sa Coma, Cala Millor, s’Illot – El Pi proposta per les Illes Balears, i Miquel Font Rosselló, cap de llista del partit Unió Independent Carrionera comunicam que davant el resultat de les eleccions municipals celebrades en data 28 de maig de 2023 al municipi de Sant Llorenç des Cardassar apostam per un pacte de governabilitat per la legislatura 2023-2027 entre els tres partits anomenats.

Aquest pacte neix del resultat de les passades eleccions al nostre municipi, en les què aquests tres partits han sumat una majoria de vots. També amb la intenció de tenir una representació de cada un dels nuclis que conformen el nostre municipi i formar un equip de govern plural i divers. Aquest equilibri de forces és la realitat que han volgut els nostre veïns i així ho volem tenir en consideració.

Amb el compromís d’aquest pacte farem feina en tot moment per una gestió eficaç i transparent, sempre respectant la llibertat de vot de cada un dels partits que el formen. Creim fermament en aquest projecte, mitjançant el qual volem seguir millorant el nostre municipi i el dia a dia de tots els seus residents, amb una renovació d’equip al capdavant del nostre ajuntament.

El repartiment acordat de les àrees de gestió és el següent: – PARTIT POPULAR: Batlia, Urbanisme, Hisenda, Turisme i Comerç, Educació, Joventut, Tercera Edat, Esports, Festes de Sant Llorenç, Sanitat, Coordinació d’Equip de Govern, Medi Ambient, Benestar Social, Participació ciutadana i Transparència. – UNIÓ INDEPENDENT CARRIONERA: Cultura, Festes de Son Carrió i Delegació Territorial de Son Carrió. – GENT PER SA COMA, CALA MILLOR I S’ILLOT: Policia, Serveis Generals, Manteniment d’Infraestructures públiques, Festes dels nuclis costaners, Delegació Territorial de la Zona Costanera. A Sant Llorenç des Cardassar, dimecres 14 de juny de 2023. El Partit Popular, Unió Independent Carrionera i Gent per Sa Coma, Cala Millor i s’Illot.

2 pensaments a “Comunicat: Acord progràmatic entre els partits polítics Partit Popular, Unió Independent Carrionera, i Gent per Sa Coma, Cala Millor i s’Illot a desenvolupar durant el període 2023-2027

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *