El passat 12 d’octubre de 2024, els l’Ajuntaments de Son Servera i Sant Llorenç van celebrar el Dia de la Hispanitat, i també van commemorar el dia de la Patrona de la Guàrdia Civil, la Verge del Pilar.
Representants de l’Ajuntament de Son Servera i de la Policia Local del municipi van assistir al tradicional ofici en honor a la Verge del Pilar i el dia de la Patrona Guàrdia Civil, celebrat a l’església La Transfiguració del Senyor, de Palma.
A la foto, el batle de Son Servera, Jaume Servera, el regidor de mobilitat i policia, Bernat Grimalt, la regidora de medi ambient, Àngela Brunet, el cap de la Policia Local de Son Servera, José Luis Soler, la tinent de la Guàrdia Civil d’Artà, el tinent de la Guàrdia Civil de Trànsit de Manacor així com altres autoritats de la Policia Local i la Guàrdia Civil.
Pel que respecte a l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar, assistiren a l’acte la regidora de la Policia Local i Protecció Civil, Emilía Díaz-Asensió Muñoz i el regidor de turisme, Joan Mestre, acompanyats de la jutgessa de Pau llorencina, Aina Maria Riera i el Cap de Policia Local.
Abdós ajuntaments varen agraïr el cosssos de seguretat de l’Estat la important tasca de serveri a la ciutadania que duen a terme dia a dia per tal de fer possible la seguretat ciutadana. Amb aquesta tradicional celebració del dia de la Verge del Pilar és reconeix la feina, la dedicació i el servei que duen a terme al llarg de l’any els membres de la Guardia Civil i Policies Locals.