Festa d’acomiadament i Glosses dedicadas als grups del curs de memòria de Sa Coma, Son Carrió, i Sant Llorenç des Cardassar

El dimarts dia 17 de juny de 2025 , es van reunir a l’Espai 36 de Sant Llorenç els components dels grups de memòria de Sant Llorenç des Cardassar, Son Carrió, i Sa Coma, que enguany han participat als grups de memòria.
Aquesta a estat la tercera temporada i els professors Rubén Ceinos Garcia i Margalida Pocovi, juntament amb la regidora de la Gent Gran, Cata Ferrer i treballadors de l’Espai 36, organtitzaren una refresc i festa d’acomiat a l’Espai 36 de Sant Llorenç des Cardassar. A l’acta hi va assistir la regidora Delegada de Sa Coma, Emilia Díaz-Asensió.
Acabà la festa amb una Glossada de na Margalida Pocovi dedicada als grups de Sa Coma, Son Carrió, i Sant Llorenç unes glosses que publicam a continuació.

1. Ha arribat ja l’estiuet,
amb calor i molta llum,
i el record dins els pensament
ens fa viure amb més perfum.

2. A Sant Llorenç, terra viva,
on els llorencins són força,
fan memòria amb ànima activa
i un somriure al cor de tot.

3. A Sa Coma, ben contents,
el comerins fan rodona,
amb fitxes i bons moments
i una energia que no s’esborrona.

4. A Son Carrió, c arrioners
ben ferms com una arrel,
conserven històries clares
amb humor i carenyet fidel.

5. Ara tica refrescar-nos,
descansar amb molt de gust,
però sense oblidar d’estimar-nos
com hem fet sempre amb orgull.

6. Que si el sol ens fa calor
posarem un bon capell.
I si ens falla alguna fitxa,
la trobam amb un estel.

7. Bon estiu, estimats grups,
ens retrobam a la tornada,
amb ment viva i desperta,
i lànima renovada!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.