XERRADA INFORMATIVA. PRÒTESI ARÈOLA I MUGRÓ

L’Associació Espanyola Contra el Càncer Illes Balears (AECC) en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Llorenç celebra la III Marxa Solidària contra el càncer que tindrà lloc dia 25 d’abril.

Prèviament a la celebració d’aquesta III Marxa i per tal de seguir amb la tasca de prevenció i conscienciació, des del departament de Sanitat de l’Ajuntament i en col·laboració a l’AECC hem organitzat un cicle de 3 xerrades que començarà dia 16 d’abril amb la xerrada “Pròtesi d’arèola i mugró. Tornar a reconeixer-se davant el mirall” a l’Espai36 a les 19:00h a càrrec de Carmen Varón, fundadora de ReViva’t. Entrades aquí.

La segona xerrada “Com relacionar-se amb el pacient oncològic” a càrrec de la psicooncòloga, Katharina Naujok, tindrà lloc dia 21 d’abril a l’Espai 36 a ñes 19.00h. Entrades aquí.

Dia 23 d’abril a la Biblioteca de Son Carrió tindrà lloc la tercera xerrada “Ens ho prenem a pit” a càrrec de la doctora Pilar Roca, investigadora de la UIB i vocal del comitè tècnic de l’AECC. Entrades aquí.

Els comentaris estan tancats.