Diumenge dia 10 de maig, els Al·lots de Llevant varen actuar al Parc de sa Riera de Palma, en un acte festiu que culminava la celebració del pancaritat palmesà ajornat unes setmanes abans per mor del mal temps. Hi anaren amb l’objectiu de rodar troncs i canalla i de continuar preparant el seu compromís de Fires i Festes.
L’actuació va tenir lloc a la zona de l’amfiteatre i va començar amb un pilar de quatre. El primer castell va ser un quatre de sis que es va descarregar sense cap dificultat. La segona ronda va ser d’estrena, i és que els Al·lots s’hi anotaren el primer dos de sis de l’any, estructura fràgil i que sempre necessita una dosi extra de concentració. No va ser un castell fàcil, però el descarregaren sense anar al límit. El darrer castell també va ser una novetat d’enguany: un tres de sis amb agulla, construcció poc habitual en les actuacions dels nostres castellers. Acabaren amb un altre pilar de quatre. Resumint una bona actuació dels Al.lots de Llevant.
La propera sortida dels Al·lots de Llevant serà a Sencelles dia 17 de maig, la darrera pedra de toc abans de les Festes de Manacor.







